خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,321

آخرین وضعیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس

آخرین وضعیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس
به گزارش "ورزش‌سه"، حدود چند ماه قبل بود که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در مرحله عملیاتی قرار گرفته و رییس سازمان خصوصی سازی نیز در این باره به اظهارنظرهایی پرداخت. منتهی این موضوع رنگ عمل به خود نگرفت و هنوز ابهام های زیادی دارد.

محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش در این باره گفت: «این وظیفه از این پس با سازمان خصوصی سازی است و ما دخالتی نداریم. دوستان در وزارتخانه این موضوع را دنبال می کنند تا اتفاق بیفتد. از نظر ما موضوع تمام شده و مشکلی هم نیست.»

وی افزود: «دولت به وزارت ورزش این اجازه را داده تا واگذاری دو باشگاه را در دستور کار سازمان خصوصی سازی قرار دهد. دوستان ما مستندات لازم را به سازمان خصوصی سازی می دهند تا فرایند واگذاری در این سازمان اجرایی شود. از این جا به بعد دیگر در اختیار وزارت ورزش نیست.»

برچسب‌ها: پرسپولیس استقلال خصوصی سازی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

161 اورین یونایتد1397/12/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi