خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

تراکتور 2- سپاهان 0؛ شکار بزرگ سربازان پدرخوانده

تراکتور 2- سپاهان 0؛ شکار بزرگ سربازان پدرخوانده
به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی که نیم‌فصل را با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان و تساوی با نساجی مازندران آغاز کرده بود، در دیدار خانگی اخیرش استقلال تهران را شکست داد ولی در مسابقه گذشته خود در خانه سایپا متوقف شد تا کمی از کورس مدعیان قهرمانی فاصله بگیرد، اما شاگردان جورج لیکنز امروز هم نمایش درخشانی در تبریز برابر سپاهان، دیگر تیم بالانشین داشتند و توانستند با بسته نگه داشتن دروازه و زدن دو گل توسط مهدی مهدی‌پور و آنتونی استوکس به برتری دست یابند.

سپاهان که برای کسب پیروزی و بازگشت به صدر جدول به تبریز سفر کرده بود، امروز نتوانست در امر گلزنی موفق باشد و مقابل خط دفاعی تراکتورسازی کاری از پیش نبرد تا در نهایت با نتیجه 2 بر صفر بازنده شود و طلسم شکست‌ناپذیری‌اش در 18 مسابقه قبل خاتمه پیدا کند؛ سپاهان با این باخت 38 امتیازی ماند تا با یک بازی کمتر نسبت به پرسپولیس و پدیده، به رده سوم جدول برود؛ تراکتور نیز با برد امروز در امتیاز 37 با استقلال برابر شد.

هفته بیستم لیگ برتر؛ جمعه: 97/12/10 ؛ ساعت: 16
استادیوم: یادگار امام- تبریز/تماشاگر: 45 هزار نفر
داور: اشکان خورشیدی؛ کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و علی میرزابیگی؛ داور چهارم: حسن انتظاری/ کمک داوران خط: کمیل غلامی و کیوان علی‌محمدی/ ناظر داوری: مسعود عنایت

تراکتورسازی تبریز

محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، اکبر ایمانی، مهدی مهدی‌پور، مسعود شجاعی(90- علیرضا نقی‌زاده)، یوکیا سوگیتا، ساسان انصاری(87- سید احمد موسوی) و آنتونی استوکس.
سرمربی: جورج لیکنز

سپاهان اصفهان

سید پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز، محمد ایران‌پوریان(77- حسن جعفری)، مهرداد محمدی، مهدی کیانی، حامد بحیرایی(46- محمدرضا مهدی‌زاده)، ولادیمیر کومان، علی قربانی، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز سپاهان اصفهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

150 Black Apll1397/12/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi