خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,890

دلیل عدم تمرکز ایکاردی در اینتر

دلیل عدم تمرکز ایکاردی در اینتر
به نقل از بلچر ریپورت، لوئینو اسپالتی سرمربی اینتر میلان، از باشگاه خواسته تا مشکل قراردادی مهاجم تیم مورو ایکاردی را حل کند اسپالتی معتقد است این مشکل، فرم بازی مهاجمش در زمین مسابقه تحت تأثیر حواس پرتی از این موضوع قرار دارد.

بعد از برگزاری بازی پارما که اینتر موفق به پیروزی یک بر صفر شد و ایکاردی در گلزنی ناکام ماند هفت مسابقه بدون گلزنی را پشت سر گذاشته است. مهاجم اینتری پس از بازی اودینزه موفق به گلزنی نشده است.

اسپالتی در این باره ادامه می دهد: “عملکرد ماریو به روشنی تحت تاثیر موضوع قرارداد قرار دارد. او باید خودش را از صحبت های پیرامون این قضیه آزاد کند. مدیران توافق کردند که درباره قرارداد صحبت کنند، بنابراین اکنون باید به آنجا بروند و نتیجه بگیرند.”

ایکاردی در این فصل در ۲۰ مسابقه به میدان رفته که هیجده بازی از ابتدا در زمین بازی بوده و اینتر در یازده مسابقه اخیر خود تنها دو مرتبه بیش از یک گل زده است.

ایلنا نوشت: قرارداد فعلی مهاجم اینتر قرارداد تا ژوئن سال ۲۰۲۱ به پایان می رسد، اما به نظر می رسد دو طرف پیشرفت کمی در زمینه تمدید قراردارد دارند.

برچسب‌ها: اینتر میلان ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

141 استقلال-تهران21397/11/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi