خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,272

پیش‌بازی بایرن مونیخ - شالکه

پیش‌بازی بایرن مونیخ - شالکه
بایرن مونیخ امروز در دیداری حساس به مصاف شالکه می‌رود. بایرن در حال حاضر در رتبه سوم جدول ایستاده و شالکه با اینکه امسال شرایط ایده‌آلی ندارد ولی یکی از بزرگترین تیمهای آلمانی است.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در هفته بیست و یکم بوندس‌لیگا در حالی در خانه خود، آلیانز آرنا، به مصاف شالکه می‌رود که در رتبه سوم جدول ایستاده و با صدرنشین لیگ، بوروسیا دورتموند، هفت امتیاز فاصله دارد. بایرنی‌ها می‌دانند که برای کم کردن فاصله خود با دورتموند از دست دادن حتی یک امتیاز، کارشان را بسیار دشوار و حتی شاید غیرممکن خواهد کرد.
بایرنی‌ها این را خوب می‌دانند چون شکست در مقابل بایر لورکوزن بود که آنها را به رتبه سوم جدول فرستاد و اختلاف‌شان با صدرنشین را 7 امتیازی کرد. بایرن عملا با هر نتیجه‌ای بدون پیروزی دیگر امیدی به قهرمانی در فصل جاری بوندس‌لیگا نخواهد داشت.
اما شالکه از سوی دیگر، با اینکه در فصل جاری بسیار ضعیف ظاهر شده بود و تنها شبحی از شالکه همیشگی بود ولی اخیرا بار دیگر خود را پیدا کرده و امیدوار است با پیروزی مقابل غول باواریایی خود را به قسمت‌های بالایی جدول نزدیک کند. شالکه در حال حاضر در رتبه دوازدهم جدول ایستاده است.
اما مهمترین تغییر بایرن در این بازی به احتمال زیاد غیبت مانوئل نویر خواهد بود. کوواچ اعلام کرد که حضور نویر در دروازه هنوز قطعی نیست و کادر فنی بایرن نمی‌خواهد پیش از بازی لیورپول با بازی دادن به او ریسک کند. پس به احتمال زیاد اولریش دروازه‌بان بایرن در این بازی خواهد بود.
در خط دفاع کیمیش، سوله، هوملس و آلابا به میدان خواهند رفت و مارتینز و گورتزکا به عنوان هافبک دفاعی برای بایرن بازی می‌کنند. خامس در مرکز میدان و مولر و ریبری به عنوان وینگرها در فاز تهاجمی به تک‌مهاجم همیشگی بایرن، رابرت لواندوفسکی کمک خواهند کرد.
21:00--1397/11/20--بایرن مونیخ ? - ? شالکه

برچسب‌ها: بایرن مونیخ شالکه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

182 Güneyazerbaycan1397/11/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi