خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

تو کریس رونالدو نیستی مستر بیل!

تو کریس رونالدو نیستی مستر بیل!
قرار بود او جانشین کریستیانو رونالدو باشد اما گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، هنوز به روزهای اوج خود باز نگشته است.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد ستاره ولزی رئال مادرید جای خود را در ترکیب ثابت به یک جوان برزیلی بدهد اما نمایش های درخشان وینیسیوس جونیور در هفته های اخیر باعث شد در نهایت سانتیاگو سولاری تصمیم به استفاده از او در دیدار حساس مقابل بارسلونا بگیرد. اما گرت بیل زمانیکه در اواخر بازی نیز به میدان آمد هرگز نتوانست نشانی از روزهای اوج خود به نمایش بگذارد.

در یکی از مهم ترین صحنه های بازی برابر بارسلونا و هنگامیکه روی پاس هوشمندانه کریم بنزما و اشتباه مارک آندره تراشتگن، رئال مادرید تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت، کنترل بد گرت بیل در مقابل دروازه بدون دروازه بان باعث شد توپ از پایش جدا شود تا در نهایت بهترین موقعیت رئال مادرید برای زدن گل برتری در نیمه دوم از دست رفته و بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

با نمایش قابل قبول وینیسیوس جونیور و البته گلزنی لوکاس واسکز، گرت بیل در هفته های آتی کار دشواری برای بازگشت به ترکیب ثابت رئال مادرید خواهد داشت.

برچسب‌ها: رئال مادرید گرت بیل کریستیانو رونالدو ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید - اسپانیا بارسلونا رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

325 رئال مادریدساری1397/11/19

Selena♥ Gomez: آفرین الانم به بیل حمله کنید.مث کاری که با بنزما کردین چون تنها کاریه که ازتون بر میاد بابا مصدومه هنوز کاملا خوب نشده♫

19 بهمن (17:04)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi