خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,039

یوونتوس به دنبال دور زدن بارسا و خرید دی‌لیخت

یوونتوس به دنبال دور زدن بارسا و خرید دی‌لیخت
یوونتوس که تمایلش برای جذب ، مدافع هلندی آژاکس آمستردام از مدتی پیش فاش شده، به گزارش توتو اسپورت، ظرف چند روز آینده با مینو رایولا، ایجنت معروف فوتبال اروپا تماس خواهد گرفت تا برای مذاکره با آژاکس و دی‌لیخت اقدام کند. این در حالی است که پیش از این در رسانه‌های اروپایی خبرهایی مبنی بر برنامه‌های بارسلونا برای جذب دی‌لیخت هم مطرح شده بود.

بارسلونا که اخیراً هم‌بازی سابق دی‌لیخت، فرانک دی‌یونگ را جذب کرده برای انتقال دی‌لیگت در آینده هم برنامه‌ریزی کرده است. اما توتو اسپورت می‌گوید یوونتوس قصد دارد ظرف چند روز آینده از طریق مینو رایولا دست به کار شده و زودتر از بارسلونا، موافقت دی‌لیخت و باشگاهش را برای انتقال او به تورین فراهم کند.

به گزارش توتو اسپورت، تلاش یووه برای جذب ماتیس دی‌لیخت ممکن است به شایعات منتشرشده مبنی بر قصد بانوی پیر تورین برای به فروش رساندن مویس کین مرتبط باشد. به گزارش توتواسپورت ممکن است انتقال مویس کین به آژاکس بخشی از معامله یوونتوس و آژاکس باشد.

برچسب‌ها: یوونتوس بارسلونا آژاکس ماتیس دی‌لیخت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

107 تیم قوی مصطفی1397/11/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi