خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

موریکس دوپلیت کریستیانو مسی را شکست داد

موریکس دوپلیت کریستیانو مسی را شکست داد
دوپلیت ده ساله در Ballon d'Or توسط Modric شکست خورده است ، تایید آنچه که مانو کارنو در دو هفته پیش در برنامه تلویزیونی اسپانیا برنامه El Larguero اعلام کرد . جایزه واقعا ستایش برای یک بازیکن مدل است که تیم را از میدان میدانی ، با تخصص، تکنیک، عزت و جلال، هدایت می کند. او یکی از چیزهایی است که برای رئال مادرید اتفاق می افتد، زیرا آنها چهار بر صفر لیگ قهرمانان را به دست آورده اند ، که اخیرا به این جایزه شمارش شده است. بنابراین تلاش های خود را در هدایت کرواسی به فینال جام جهانی انجام می دهد ، آنها را بالاتر از محدودیت های کشور کوچک خود، به ارتفاعات پیشرفت دیده شده با نسل بوبان-سوکر کمک می کند.

Modric برای Iniesta و Xavi جبران می کند
این یک پاداش خوب برای مادریچ، یک کودک جنگی است که شروع به بازی زیبا در میان آوارها کرد و رویای فوتبال خود را به قتل رساند تا زمانی که به بالا برسد. من اعتراف می کنم که او اولین انتخاب من نبود. من برای Griezmann و Mbappé پیش از او رای دادم، او را سوم قرار داده است، اما در حال حاضر که او برنده شده است، من خوشحالم که آنها به رسمیت شناختن شایستگی کسانی که رشته ها را می کشند، با وجود بیشتر از هدف. به نحوی این جایزه برای Iniesta و Xavi، که در سال 2010 از دست رفته، شاید به این دلیل که رای آنها را تقسیم می کند، جبران می شود . مودریچ، که دارای ماهیت هر دو است، کسی است که دوئل طولانی کریستیانو مسی را شکست دهد.

کریستیانو و مسی قطع شد یا رفته؟

وقتی چند سالی به عقب برگردیم نام Modric در فهرست برندگان Ballon d'Or ظاهر می شود و این همان چیزی است که پادشاهی دو ژانر را متوقف کرد. من نمی دانم که آیا هر یک از آنها (کریستیانو دوم، مسی پنجمین بار به پایان رسید) دوباره آن را برنده خواهد شد، به طور مؤثری گلزن تعیین کننده ای را در دوران مجازات خود به ثمر رساند. به زودی ممکن است Mbappé، Neymar، Hazard، Salah ... بدون شک وجود دارد که Ballon d'Or، یک ابتکار بزرگ از فوتبال L'Équipe-France در دهه های اخیر در حال حاضر، زمانی که فوتبال بود اروپا زخم های بعد از جنگ ، همچنان به شکوفایی این بازی زیبای ما افزوده است.

برچسب‌ها: فرانسه امباپه مسی رونالدو موریکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

130 Youri Djorkaeff1397/11/19

Nacho Varga: عکسش چه خوشگله

20 بهمن (13:19)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi