خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

سوسا: آماده بازگشت به سری آ

سوسا: آماده بازگشت به سری آ
پائولو سوسا ادعا می کند که اگر فیورنتینا استفان ساویچ یا جوآن را به فروش نرساند، او جایزه ها را به دست آورد، و او موفق خواهد شد که من در یک باشگاه حق انتخاب کنم.
سوسا با یوونتوس و بوروسیا دورتموند به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان را به عنوان یک بازیکن انتخاب کرد و عنوان مربیگری را در مجارستان، اسرائیل و سوئیس بر عهده داشت. اما پرتغالی ها در دو سال گذشته در فیورنتینا شکست خوردند.
با این وجود، 48 ساله که به شدت با رم ارتباط دارد، می گوید که آماده است تا به ایتالیا بازگردد و ترجیحا در یک تیم که در آن شما برای برنده شدن در رقابت ها مبارزه کنید.
او گفت: "تجربه فیورنتینا مهمترین مربیگری من بود."
"فلورانس یک شهر فوق العاده است و باشگاه طرفداران بسیار پرشور است. من به آنها پول زیادی می دهم در آن دو سال در ایتالیا من مربی بهتر و یک مرد بهتر شدم.
"آیا فیورنتینا 140 میلیون یورو از فروش به دست آورد؟ این یکی از برجسته ترین کارهای من در باشگاه بود.
"من هرگز آن را به طور عمومی گفتم، اما من فکر می کنم اگر ما Savic و Joaquin را حفظ کرد، من برخی از غنائم را با آنها به دست آوردم.
"من می خواهم دوباره به مربیگری در ایتالیا برگردم، اما در تیمی هستم که در آن برای مبارزه با غنا تلاش می کنید. من احساس می کنم اکنون آماده تر هستم و می دانم که با یک پروژه بلند پروازانه، من قادر خواهم بود تا برنده ی آنچه که من به عنوان یک بازیکن به دست آوردم برسد. "

برچسب‌ها: فیورنتینا پائولو سوسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 3

103 Youri Djorkaeff1397/11/18

18 ارديبهشت (20:40)


2 ارديبهشت (14:14)


Nacho Varga: خوشکله

23 بهمن (16:04)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi