خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,108

آخرین خبر‌ها از اردوی رئال مادرید پیش از ال‌کلاسیکو

آخرین خبر‌ها از اردوی رئال مادرید پیش از ال‌کلاسیکو
رئال مادرید فردا شب در حالی برای دیدار رفت کوپا دل ری به کاتالونیا سفر می‌کند که از آخرین تقابل خود در این استادیوم خاطره خوشی ندارد.

کهکشانی‌ها پس از شکست سنگین 5-1 سرمربی پیشین خود، خولن لوپتگی را اخراج کرد و با سانتیاگو سولاری مربی تیم جوانان باشگاه فصل را ادامه دادند. می‌توان گفت پس از 2 ماه این اولین چالش سخت مربی جدید برای اثبات خود است. نگاه تمام مادریدیستا‌ها به او کماکان با ترس و نگرانی همراه است زیرا مادریدی که اخیرا اوج گرفته است هنوز به لحاظ تاکتیکی دچار مشکل است.

تصمیم‌های عجیب سولاری مانند نیمکت نشین کردن مارسلو، ایسکو، ناواس و ماریانو ابهامات زیادی را در ذهن دوستداران رئال پدید آورده است، اما کهکشانی‌ها خصوصا با حضور کیلور ناواس درون دروازه در رقابت‌های جام حذفی امید فراوانی به عبور از دژ مستحکم بارسلونا طی دو بازی دارند.

از اردوی این تیم خبر می‌رسد ترکیب این تیم با چند تغییر نسبت به دیدار با آلاوز شکل خواهد گرفت. ناواس، واران، مارسلو، کارواخال، کروس و یورنته به ترکیب اصلی می‌رسند و به احتمال فراوان سولاری بازهم جسارت نیمکت نشین کردن بیل را ندارد و ستاره این روزهای مادرید، وینیسیوس جونیور کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد. لوکاس وازکز نیز به ترکیب اصلی تیم بازخواهد گشت.

حضور بیل که تقریبا نقشی در موفقیت‌های اخیر تیم نداشته از یک سو و تصمیم ریسکی نیمکت نشین کردن کاسمیرو می‌تواند از مهمترین اتفاقات در ترکیب اصلی این تیم باشد. رئالی‌ها احتمالا فردا با ترکیب 4-5-1 به میدان خواهد رفت تا در خانه بارسا کمترین لطمه را بخورد. به این ترتیب سولاری قصد دارد با یک نتیجه مساوی بازی به مادرید بکشاند.

برچسب‌ها: رئال رئال مادرید آخرین خبر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

49 سوته دلان551397/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi