خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,666

ترشتگن: جای نویر را در تیم ملی می گیرم

ترشتگن: جای نویر را در تیم ملی می گیرم
به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره ترشتگن از سال 2014 به بارسلونا پیوست و پیشرفت او در چند سال اخیر خیره کننده بوده است. بسیاری او را در زمره 5 دروازه بان برتر حال حاضر دنیا می بینند اما او در تیم ملی آلمان همچنان ذخیره مانوئل نویر است و یواخیم لوو هنوز به گلر بایرن مونیخ اعتماد دارد.
در جام جهانی بسیاری به لوو خرده گرفتند که باید از ترشتگن استفاده می کرد و حضور نویر درون دروازه، به ضرر مانشافت تمام شده است. سنگربان بارسا امیدوار است در یورو 2020 جای نویر را بگیرد.
او به اسپورت بیلد گفت:(میخواهم انقدر بجنگم تا در نهایت لوو تصمیم بگیرد من گلر فیکس تیم ملی شوم. می خواهم جای نویر به عنوان دروازه بان شماره یک آلمان را بگیرم. همه کاری که باید انجام دهم، حفظ ریتم و فرم خوب فعلی است. باید در لحاظ بدنی و فنی به خوبی آماده باشم تا در نهایت مربی تصمیم بگیرد که درون دروازه تحولاتی را ایجاد کند.
قصد ایجاد فشار روی لوو را ندارم. در این مورد با او صحبت هم نکرده ام. می خواهم در زمین حقم را بگیرم و ثابت کنم که شایسته حضور در ترکیب ثابت تیم ملی هستم.)

ترشتگن همچنین در مورد درخشش عثمان دمبله در بارسلونا نیز گفت:« عثمان بازیکن بزرگی است و کار با او خیلی هم پیچیده نیست. او جوان است و در مقطعی تصمیمات اشتباهی گرفت. معتقدم تصمیم باشگاه برای جریمه او کاملا به جا و درست بود. دمبله از اشتباهاتش درس گرفته و حالا نتیجه اش را هم می بیند.
بخشی از این مساله به ما بازیکنان باتجربه تر نیز بر می گردد. ما باید بیشتر مراقب بازیکنان جوان باشیم و اجازه ندهیم که کیفیت بالای خودشان را فدای بی انضباطی ها کنند.»

برچسب‌ها: ترشتگن نویر تیم ملی آلمان المان عثمان دمبله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

422 تراکتور سازی 991397/11/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi