خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,754

پیشرفت چشمگیر میلان؛ تیم رویایی گتوزو

پیشرفت چشمگیر میلان؛ تیم رویایی گتوزو
به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، دارنده هفت قهرمانی اروپا ماه گذشته را در میان چهار تیم بالای جدول سپری کرده، جایگاهی که برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ضروری است و در هشت بازی در لیگ و جام حذفی ایتالیا شکست نخورده. به طور خاص، خریدن مهاجم لهستانی کریشتوف پیاتک و هافبک برزیلی لوکاس پاکتا، تیغ برانی که میلان برایش دست و پا می‌زد را در اختیار این تیم قرار داده است. پیاتک بعد از انتقال از جنوا در چهار بازی همین تعداد گل زده و پاکتا سرعت و شادابی را به خط میانی پیش از این ناکارآمد میلان آورده است.

تیموئه باکایوکو بعد از انتقال قرضی از چلسی شروع خوبی نداشت اما حالا جا افتاده و با توجه به بازگشت لوکاس بیلیا بعد از دوری سه ماهه به دلیل مصدومیت، گتوزو حالا باید درباره اینکه چه کسی را بیرون بگذارد، تصمیم سختی بگیرد.

گتوزو که در زمان بازی هافبک سرسخت و خشنی بود و قبل از آمدن 15 ماه قبل به میلان هرگز سابقه مربیگری در سری A را نداشت، در این باره می‌گوید: «اگر مشکل این است، ما حلش می‌کنیم. بیلیا به زمان نیاز دارد تا فرم ایده‌آلش را پیدا کند اما باکایوکو هافبک دفاعی است که حالا خیلی پیشرفت کرده و می‌تواند با عبور از بازیکن مقابل ایجاد موقعیت کند.»

هاکان چالهان اوغلو بازیکن دیگری است که باعث رضایت گتوزو از خط میانی شده هرچند این ترک متخصص ضربات ایستگاهی هنوز گلی در سری A نزده: «مهم نیست، ببینید در 90 دقیقه چه کار می‌کند، من از او انتظار بیشتری دارم اما کیلومترها می‌دود، پستش را حفظ می‌کند و به همراه پاکتا وسط زمین را نگه می‌دارد.»

حالا اوضاع با یک ماه و نیم قبل که میلان چهار بازی پشت سر هم گل نزد و آینده گتوزو بحث هرروزه منتقدان شده بود، خیلی فرق دارد اما راهی طولانی در پیش است، اگرچه با 39 امتیاز در رده چهارم قرار دارند اما آتالانتا، رم و لاتزیو با یک امتیاز اختلاف در رده‌های بعدی منتظر کوچکترین لغزش میلان هستند ضمن اینکه تورینوی 34 امتیازی و سمپدوریای 33 امتیازی هم به سهمیه لیگ قهرمانان امید دارند.

میلان امشب میهمان آتالانتا است که مثل روسونری هشت بازی نباخته و در لیگ 4 بر یک اینتر را در هم کوبیده و با پیروزی 3 بر صفر برابر یوونتوس در جام حذفی همه را شگفت‌زده کرده.

گتوزو ادامه داد: «سال‌ها در فصل بهار هیچ شانسی برای سهمیه لیگ قهرمانان نداشتیم اما ما باید این روند را تغییر دهیم و سخت تلاش کنیم تا در هفته‌های پایانی مدعی جدی باشیم. در حال حاضر همه جا خوب هستیم، دفاع و حمله. باید باانگیزه و مشتاق باشیم، باید به ما فکر کنیم نه من. همیشه تیم اولویت دارد و باید این نگاه را تا پایان حفظ کنیم.»

منبع: رویترز

برچسب‌ها: میلان گتوزو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

84 Fc-leeds1397/11/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi