خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

استقلال و شفر چشم انتظار زمین تایم!

استقلال و شفر چشم انتظار زمین تایم!
به گزارش "ورزش سه"، اخبار تمرینات استقلال طی یک هفته گذشته را مرور کنید؛ آبی پوشان یک مرتبه به دلیل شلوغ بودن زمین تمرین خود به خانه برگشتند، یک مرتبه در زمین چمن مصنوعی تمرین کردند، یک روز تمرین این تیم تنها در نیمی از زمین شماره 3 آزادی برگزار شد تا به این ترتیب از 6 جلسه تمرین استقلال برای دیدار با تراکتور، آبی ها رسما سه تمرین را از دست بدهند.

جالب آنکه دیگر تمرینات استقلال نیز در زمین ناهموار صنایع دفاع و زمین دو آزادی برگزار شد که به هیچ وجه وضع مطلوبی ندارند و حتی از داشتن یک رختکن استاندارد نیز محروم هستند.

استقلالی ها در یک سال گذشته مجموعه صنایع دفاع را در اختیار داشتند که با وجود برخی کاستی ها، مجموعه ای مناسب برای این باشگاه بود و حداقل آبی ها تکلیف خود را می دانستند و مانند شرایط کنونی هر روز به دنبال یک زمین تمرین نبودند.

مدیران استقلال اما چه در گذشته و چه در حال، هیچ اقدامی برای مشخص کردن زمین تمرین انجام ندادند و شاید اگر می توانستند مانند خرید بازیکنان معمولی و بزرگ، سفر به ترکیه برای مذاکره و یا اقدامات هوادار پسند با زمین تمرین نیز عکس یادگاری بیاندازند تا به حال بارها برای فراهم کردن زمین تمرین اقدام می کردند تا استقلال برای تمرین کردن، تا این اندازه مشکل نداشته باشد.

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

7 شمالیانو1397/11/27

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi