خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,714

هشدار انریکه به ایسکو: ممکن است دعوت نشوی

هشدار انریکه به ایسکو: ممکن است دعوت نشوی
لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، معتقد است شرایط نه چندان خوب ایسکو در باشگاهش رئال مادرید، ممکن است بر نقش او در تیم ملی اسپانیا هم تاثیر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید نمی‌تواند حضور ایسکو در تیم ملی اسپانیا را تضمین کند چرا که ایسکو، ستاره رئال مادرید، در فصل جاری حضور کمرنگی در ترکیب این تیم داشته و دقایق اندکی به بازی گرفته شده است.
ایسکو با اینکه در سالهای اخیر یکی از مهره‌های ثابت و مهم تیم ملی اسپانیا بوده ولی در فصل جاری، فصل دشواری را در باشگاهش رئال مادرید سپری کرده است. ایسکو از آخرین بازی‌ای که خولن لوپتگی، سرمربی سابق رئال، سکان هدایت این تیم را به عهده داشت، تا امروز، در هیچیک از بازی‌های رئال در لالیگا از آغاز به میدان نرفته. آخرین بازی ایسکو به شکست 5-1 رئال در ال‌کلاسیکو برمی‌گردد.
در دوران سرمربی‌گری سانتیاگو سولاری، ایسکو مجبور شده با نقش جدید خود به عنوان بازیکن تعویضی کنار بیاید. ایسکو روز یکشنبه این هفته در جریان پیروزی 4-2 رئال مقابل اسپانیول کل 90 دقیقه را از روی نیمکت دنبال کرد.

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند ایسکو قصد دارد با همین شرایط تا پایان فصل جاری در رئال بماند تا ببیند آیا سولاری در این تیم ماندگار خواهد شد یا نه. اما حالا لوئیس انریکه با سخنانش باعث نگرانی ایسکو شده چرا که ممکن است با این حساب، ایسکو در رقابتهای انتخابی یورو2020 که از ماه مارس آغاز می‌شود در تیم ملی هم حضور نداشته باشد.
لوئیس‌انریکه درباره ایسکو گفت:" در حال حاضر نمی‌دانم که ایسکو را دعوت خواهم کرد یا نه. ما مورد هر بازیکن را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد. هنوز برای ارائه لیست تیم ملی دو ماه زمان باقی مانده".

انریکه در ادامه صحبتهایش گفت:" با اینحال من ترجیح می‌دهم ایسکو دقایق بیشتری در رئال بازی کند. هر چه دقایق بازی کردن یک فوتبالیست کمتر باشد شانسش برای حضور در تیم ملی کمتر می‌شود. این قانون فوتبال است".

برچسب‌ها: ایسکو انریکه اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

210 Shaya82101397/11/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi