خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,299

پرده برداری کی‌روش از حرف‌های تاج علیه سلطانی‌فر!

پرده برداری کی‌روش از حرف‌های تاج علیه سلطانی‌فر!
سرمربی پرتغالی تیم ملی بر خلاف تفکر موجود ایران را بدون به زبان آوردن سخنان تلخ و بحث برانگیزی ترک کرد. حالا انتشار سخنان کی‌روش در اردوی قطر از حرف‌های رییس فدراسیون علیه وزیر ورزش خبر می‌دهد.
حالا یک روز بعد از خروج کی‌روش از ایران مصاحبه‌ای از او در اردوی قطر منتشر شده که طی آن صحبت جنجالی علیه مهدی تاج و مسعود سلطانی‌فر مطرح شده و بسیار جالب به نظر می‌رسد. سرمربی پرتغالی تیم ملی که از نحوه آماده سازی ایران بسیار ناراحت به نظر می‌رسید از سخنان بحث برانگیز تاج پرده برداشت و از تصمیمات او که باعث عدم توجه به تیم ملی شده بود بسیار ناراحت به نظر می‌رسید. او در ابتدای سخنانش به مسابقات تدارکاتی تیم ملی و عدم توجه مالی به آن‌ها اشاره کرد و گفت:

شخصا برزیل و استرالیا را ترجیح می‌دهم. اما فدراسیون و وزیر خیر. من تلاش زیادی انجام دادم و جنگیدم تا راهی پیدا کنم که رسانه‌های ایرانی را به اینجا بیاورم اما رییس فدراسیون به من می‌گفت؛ البته نمی‌دانم حقیقت دارد یا نه و من تنها صحبت رییس را منتقل می‌کنم، او می‌‎گفت دولت حتی یک ریال هم به فوتبال پرداخت نمی‌کند. اینکه این حقیقت دارد یا ندارد را از رییس فدراسیون بپرسید. این را نمی‌دانم اما هر وقت به رییس فدراسیون گفتیم چیزی می‌خواهیم او می‌گفت که وزیر ورزش، فوتبال را دوست ندارد و آن را نمی‌خواهد و دوست ندارد کی‌روش اینجا باشد. او با من می‌جنگد چون قرارداد تو را تمدید کردم و به من پول نمی‌دهد چون با تو قرارداد بستم. این چیزی بود که رییس هر روز تکرار می‌کرد. بچه‌ها این چیزی است که نمی‎‌دانم حقیقت دارد یا نه اما آن را هر روز می‌شنوم.

برچسب‌ها: کی روش کیروش تاج مهدی تاج ایران تیم ملی سلطانی فر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

371 خوشتیپ باحال1397/11/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi