خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,180

تصمیم جنجالی برانکو برای خرید جدید پرسپولیس

تصمیم جنجالی برانکو برای خرید جدید پرسپولیس
پرسپولیس در اولین بازی دوستانه خود در اردوی آماده سازی قطر به مصاف یوپن بلژیك رفت و توانست در این دیدار با نتیجه 2 بر یك به پیروزی برسد. برانكو در این بازی برای اولین بار از تركیب جدید خود رونمایی كرد و البته در نبود بیرانوند و ترابی و نوراللهی بازیكنان جدید خود را به میدان فرستاد.
مشخص شد كه سرمربی سرخپوشان برای نیم فصل دوم روی مهدی شریفی به عنوان وینگر حساب باز كرده است

نكته مهم دیدار سرخپوشان برابر نماینده بلژیك حضور شریفی در پست وینگر بود. با توجه به شرایط بازی این بازیكن مشخص شد كه سرمربی سرخپوشان برای نیم فصل دوم روی مهدی شریفی به عنوان وینگر حساب باز كرده است و اعتقادی به حضور این بازیكن در خط حمله ندارد. برانكو به این بازیكن اعلام كرده است كه با توجه به نوع بازی او بهتر است به عنوان وینگر برای سرخپوشان بازی كند. جایی كه تقریبا نیمی از بازیكنان پرسپولیس توانایی بازی در این پست را دارند و بعید است كه اگر بنا به بازی این بازیكن در پست وینگر باشد فرصتی به شماره 10 سرخپوشان برسد.
مهاجم سابق سپاهان با وجود اینكه از ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست هنوز نتوانسته به دوران اوج خود باز گردد و حتی در بازی‌های دوستانه هم در گلزنی ناكام بوده است. این در حالی است كه اسدی مهاجم جوان سرخپوشان در نیم فصل اول بعد از مدتها نیمكت نشینی توانست خودش را به كادر فنی ثابت كند و برای پرسپولیس به میدان برود. اسدی در بازی برابر یوپن ستاره سرخپوشان در نیمه دوم بود و با دادن یك پاس گل و یك گل زده توانست پیروزی تیمش را رقم بزند. به نظر می رسد كه اگر شریفی تا آغاز نیم فصل دوم نتواند خودش را ثابت كند باید نیم فصل دوم را هم روی نیمكت آغاز كند.

برچسب‌ها: برانکو ایوانکویچ پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 1

170 گجت طور1397/10/29

قهرمان ترین: اینجا پرسپولیس بزرگه‘نیمکت نشینانش هم آبروی زیادی دارند.نیمکت نشین پرسپولیس طی 2سال=2قهرمانی.ولی کل بازیکنان رقبا=صفر افتخار

29 دی (17:05)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi