خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

ناچو: ایسکو نقش مهمی در رئال ایفا می‌کند

ناچو: ایسکو نقش مهمی در رئال ایفا می‌کند
ایسکو در این فصل جایگاه خود را در ترکیب رئال از دست داده و تنها 5 بازی برای این تیم در لالیگا از ابتدا به میدان رفته که هر 5 بازی به دوران هدایت خولن لوپتگی بازمی‌گردد. از زمانی که سرمربی اسپانیایی اخراج شده و سانتیاگو سولاری جانشین او شده، ایسکو به ندرت در ترکیب رئال دیده شده است. او در یکی از معدود دفعاتی که در ترکیب فیکس شده، شب گذشته به مصاف لگانس رفت و رئال 1-0 شکست خورد. حال ناچو به حمایت از هم تیمی‌اش پرداخت و او را بازیکنی مهم برای رئال دانست.

مدافع رئال و تیم ملی اسپانیا گفت:" ایسکو بازیکن مهمی برای تیم ماست. او یکی از مهم ترین هاست و باید به تلاش کردن ادامه دهد. مربی پشت اوست و از او می‌خواهد در زمین خودی نشان دهد. افت او طبیعی است، چند بازی در ترکیب اصلی جایی نداشته است. ما همگی در یک تیم حضور داریم و اگر مقابل لگانس صعود نمی‌کردیم، با مشکلات بزرگی روبرو می‌شدیم."

برچسب‌ها: رئال مادرید ایسکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

34 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/10/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi