خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

قطبی، اولین حریف لیکنز در فوتبال ایران

قطبی، اولین حریف لیکنز در فوتبال ایران
به گزارش "ورزش سه"، در حین برگزاری مسابقات جام ملتهای آسیا، تیم های لیگ برتری اردوهای خود را در مناطق مختلف ایران و یا خارج از کشور برپا کرده اند.

در این راستا تیم فولاد خوزستان هم در کیش اردو زده است. شاگردان افشین قطبی تا روز دوم بهمن ماه در این جزیره حضور خواهند داشت. فولادی ها که یک بازی دوستانه با منتخب کیش برگزار کرده اند، در واپسین روزهای حضور در کیش هم دیدار دوستانه دیگری خواهند داشت.
دومین بازی تدارکاتی فولاد در کیش مقابل تراکتورسازی تبریز انجام خواهد شد. تراکتورسازی با حضور جرج لیکنز بلژیکی به عنوان سرمربی خود را برای نیم فصل دوم آماده می کند. تراکتوری ها اتفاقا اخرین بازی نیم فصل اول خود را مقابل فولاد برگزار کردند و با هدایت محمد تقوی مغلوب تیم فولاد شدند.

این بازی دوستانه که اولین حضور جرج لیکنز روی نیمکت تراکتور خواهد بود، روز یکم بهمن ماه در ورزشگاه المپیک کیش انجام می شود.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز افشین قطبی فولاد خوزستان جورج لیکنز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

86 Fc Tractorsazi1397/10/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi