خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,412

اسطوره برزیلی بارسا همچنان ممنوع الخروج!

اسطوره برزیلی بارسا همچنان ممنوع الخروج!
به گزارش "ورزش سه"، رونالدینیو، اسطوره بارسا یکی از مدعوین به مراسم فوتبالی اماراتی ها بود. گلوب ساکر اواردز هر ساله در چنین روزهایی در دوبی برگزار می شود و رونالدینیو به دلیل ضبط پاسپورتش و عدم اجازه قاضی نتوانست مجوز خروج از برزیل را پیدا کند.
رونالدینیو و برادرش روبرتو در برزیل به اتهام ساخت و ساز غیر قانونی در سال 2015 در دادگاه به پرداخت 8.5 میلیون رئال برزیلی معادل 1.7 میلیون پوند محکوم شده‌اند. عدم پرداخت جریمه‌ی تعیین شده از طرف دادگاه باعث شده دولت برزیل حسابهای بانکی او را هدف تحقیقات قضایی قرار دهد. مسئولین قضایی برزیل اعلام کردند در زمان بررسی حسابهای رونالدینیو در آنها تنها 24 رئال برزیل معادل 5 پوند پیدا کرده‌اند.
او و برادرش نوامبر گذشته با حکم قاضی به دو میلیون یورو جریمه نیز محکوم شدند. رونالدینیو در آن مقطع خارج از برزیل بود ولی اواسط ماه دسامبر بود که وارد ریو شد و در فرودگاه پاسپورت او توقیف شد.
وکیل رونالدینیو در این مدت تلاش زیادی داشت تا بتواند حکم ممنوع الخروجی را معلق کند اما در نهایت موفق نشد و رونالدینیو فرصت سفر به دوبی را از دست داد.

برچسب‌ها: رونالدینیو تیم ملی برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

37 پرسپـولیس تهران1397/10/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi