خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,180

عصبانیت استقلال از خرید بازیکن خارجی توسط پرسپولیس

عصبانیت استقلال از خرید بازیکن خارجی توسط پرسپولیس
خرید یک مهاجم خارجی توسط پرسپولیس هواداران استقلال را حسابی عصبانی کرده است اما آنها به این نکته توجه نکرده اند که تیم رقیب با صعود به فینال آسیا؛ توان پرداخت رقم های بالاتری از آبی ها را دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس با رد کردن گادوین منشا یک مهاجم جدید به نام ماریو بودیمیر از دینامو زاگرب کرواسی خریداری کرده است که به احتمال زیاد این مهاجم با رقمی بیش از 500هزاردلار جذب قرمزها شده و خود برانکو هم گفته است بازیکن خارجی زیر این رقم در واقع کیفیت لازم را نخواهد داشت همانطور که دو خرید بی کیفیت استقلال در ابتدای فصل در تعطیلات از این تیم جدا شده اند.

این مهاجم که با نظر و تاکید برانکو و برای تقویت خط حمله پرسپولیس در نیم فصل دوم جذب شده است احتمالا گران تر از مهاجم بریتانیایی تراکتورسازی و یا خرید خارجی جدید تبریزی ها که بازیکن آث میلان بوده است، نخواهد بود.
با اینحال خرید بودیمیر ، همانقدر که باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شده، خشم هواداران استقلال را به دنبال داشته است. استقلالی ها از یک طرف فعالیت های نقل و انتقالاتی پرسپولیس را با تیم خودشان مقایسه می کنند که بدون خرید هیچ بازیکنی تازه بوده است. از طرف دیگر، در شرایطی که طبق گزارش سایت ترانسفر مارکت خرید خارجی جدید پرسپولیس حداقل ۶۰۰ هزار یورو برای پرسپولیس هزینه دارد، استقلالی ها از این بابت ناراحتند که چطور شرایط برای ماندن بازیکنانی مانند تیام یا ابراهیمی در استقلال با مبالغی تقریبا در همین حدود فراهم نشد اما حالا پرسپولیس می تواند بازیکن جدید با دستمزدی نجومی خریداری کند. استقلالی ها در این میان بار دیگر وزارت ورزش را متهم می کنند که توجه ویژه ای به باشگاه پرسپولیس دارد و به شرایط استقلال اهمیتی نمی دهد.

برچسب‌ها: پرسپولیس بازیکنان پرسپولیس بازیکن خارجی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

408 ♫music City♫1397/10/23

Nancy: این جماعت همیشه بی منطق تشریف داشته اند. چندان موضوع جدیدی نیست.

24 دی (00:53)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi