خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,321

شجاعی: بازیکنان ایران فروتن و بی ادعا هستند

شجاعی: بازیکنان ایران فروتن و بی ادعا هستند
مسعود شجاعی در مورد سوال خبرنگاران که تیم ملی ایران را متهم به بازی دفاعی کرده بودند گفت: در مورد سوال اول شما که از سرمربی تیم ملی پرسیدید به شخص من هم به عنوان بازیکن تیم مربوط می شود که باید بگویم ما در 4 بازی گذشته مستند می توانم به شما ثابت کنم که درهر چهار بازی گذشته 5 یا 6 بازی موقعیت صد در صد گل را ایجاد کرده ایم . تیمی که دفاعی بازی می کند نمی تواند تا این حد موقعیت گل داشته باشد . در مورد تیم ما بهتر است بگوییم که به صورت تهاجمی بازی میکنیم اما گل نمی خوریم.

وی در ادامه نظراتش را درارتباط با تیم ملی چین این گونه ارائه داد: در خصوص تیم ملی چین هم باید با سرمایه گذاری عظیمی که این کشور روی فوتبال کرده است فراتر از استاندارد های جهانی بوده و این خود نشان دهنده آن است که تا چه حد علاقه مند هستند تا فوتبالشان پیشرفت کند و به درجات عالی فوتبال برسند. این شامل قرار داد بستن با بازیکنان و مربیان طراز اول می شود که در درجه اول بتوانند لیگ خود را تقویت کنند تا به تبع آن تیم ملی قدرتمندی هم داشته باشند. آنچه مشخصا می توانم بگویم با آنالیزی که مربیان ما در این چند روزه از تیم چین ارائه دادند مسلما آن تیم چین که در مسابقات مقدماتی روبرو شدیم تفاوت بسیار زیادی کرده است و فکر می کنم همان طور که آقای کی روش گفتند چینی ها به مراتب یکدست تر و بهتر شده اند.

برچسب‌ها: مسعود شجاعی ملی پوشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

96 Girona Fc1397/11/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi