خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

توافق چلسی و دورتموند برای انتقال پولیشیچ

توافق چلسی و دورتموند برای انتقال پولیشیچ
روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد که چلسی در مسابقه باشگاه‌های بزرگ اروپا برای جذب کریستین پولیشیچ ستاره جوان دورتموند به پیروزی رسیده و با باشگاه دورتموند به توافق رسیده است.

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره انتقال کریستین پولیشیچ ستاره‌ی 20ساله و آمریکایی دورتموند به لیگ برتر انگلیس مطرح شده بود و بر اساس گزارشها سه باشگاه چلسی، آرسنال و لیورپول برای به خدمت گرفتن او رقابتی تنگاتنگ داشتند. اما حالا روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید چلسی سرانجام در این رقابت به پیروزی رسیده و دورتموند موافقت کرده که پولیشیچ را تابستان آینده با قراردادی به مبلغ حدودا 50 میلیون یورو به آبی‌های لندن واگذار کند.
پولیشیچ در دوران سرمربی‌گری لوسین فاور در دورتموند چندان مورد عنایت او قرار نداشته و بعد از درخشش خارق‌العاده جیدون سانچو، اعجوبه جوان انگلیسی، لوسین فاور، معمولا سانچو را به پولیشیچ ترجیح داده است.

به گزارش بیلد پیش از این پولیشیچ شخصاً با باشگاه چلسی به توافق رسیده بود و انتقال او به این باشگاه لندنی منوط به موافقت دورتموند بود. البته باشگاه دورتموند در تابستان امسال تلاش کرد با پولیشیچ به توافق رسیده و قرارداد او را تمدید کند ولی در نهایت مذاکرات دورتموند و پولیشیچ به بن‌بست رسید. به همین علت دورتموند حالا تصمیم گرفته پولیشیچ را واگذار کند چون در غیر اینصورت پولیشیچ در سال 2020 بازیکن آزاد خواهد شد و از انتقال او دیگر پولی عاید دورتموند نخواهد شد.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها: پولیشیچ دورتمند چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

29 0

129 Real Madrid19021397/10/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi