خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

10 شایعه جذاب نقل و انتقالات فوتبال اروپا / 26 دسامبر 2018

10 شایعه جذاب نقل و انتقالات فوتبال اروپا / 26 دسامبر 2018
با رسیدن به فصل زمستان تب جابجایی بازیکن در تیم‌های مختلف اروپایی بالا می‌رود و شاهد جابجایی‌های عجیبی هم هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با رسیدن به ژانویه و فصل زمستان تیم‌های اروپایی به صرافت تقویت خود افتاده‌اند و هر روز خبر از جابجایی بازیکنان مختلف در سطح اروپا شنیده می‌شود. لحظه به لحظه با ما باشید با تمام اتفاقاتی که پیرامون مبحث نقل و انتقالات در فوتبال اروپا خواهد افتاد و ما آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

چهارشنبه 26 دسامبر:

* رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند دو غول فوتبال اسپانیا در پی به خدمت گرفتن ستاره‌ی تاتنهام یعنی هری کین هستند. بارسلونا به دنبال جانشین مناسبی برای سوارز پا به سن گذشته است و رئال نیز برای جبران ضعف خط حمله خود به دنبال کاپیتان تاتنهام است.

* منابع اسپانیایی مدعی شده‌اند باشگاه منچستر یونایتد با 60 میلیون یورو به دنبال به خدمت گرفتن داگلاس کاستا ستاره‌ی برزیلی یوونتوس است. این وینگر چپ پا شرایط خوبی را در یوونتوس تجربه نمی‌کند و به در این تیم به یک نیمکت نشین تبدیل شده است.

* گاتزتا دلواسپورت در خبری جالب مدعی شده پس از نمایش‌های درخشان فرانک ریبری در بازی‌های اخیر برای بایرن مونیخ ، سران این باشگاه ممکن است قرارداد وی را یکسال دیگر تمدید کنند.

* میلینکوویچ ساویچ که درزمان حضور مورینیو در یونایتد مورد توجه این تیم قرار گرفته بود، همچنان یکی از نفراتی است که مالکین باشگاه منچستر به دنبال به خدمت گرفت وی از لاتزیو هستند و مبلغ 60 میلیون یورو را به لاتزیو پیشنهاد داده‌اند.

* اشرف حکیمی مدافع تیم دورنموند که به شکل قرض در این تیم توپ می‌زند از شرایط خود در دورتموند راضی است و حاضر به بازگشت به مادرید نیست.

* پاری سن ژرمن برای رهایی از قانون فیرپلی مالی باید تا مبلغ 170 میلیون یورو اقدام به قروش بازیکن کند و به همین دلیل بدش نمی‌آید نیمار را با مبالغی در همین حدود به فروش برساند. از بارسلونا به عنوان جدی ترین مشتری وی نام برده می‌شود.

* پس از حضور ماروتا در اینتر این باشگاه قصد دارد یک خرید بزرگ را داشته باشد و جدی ترین گزینه برای این امر مارکو آسنسیو ستاره‌ی اسپانیای رئال مادرید است. البته آسنسیو بارها مدعی شده قصد ترک رئال را ندارد اما همه‌چیز بستگی به توافق سران رئال و اینتر خواهد داشت.

* تیموتی وه‌آ، پسر ژرژ وه‌آ معروف تنها در سه بازی برای پاری سن ژرمن در فصل جاری به میدان رفته و همین عامل باعث شده به فکر جدایی از پاری سن ژرمن باشد. وی با تشکر از هوادران تیم فرانسوی مدعی شده که قصد دارد نیم فصل دوم را در تیم دیگری توپ بزند. از سلتیک به عنوان جدی ترین مشتری وی یاد می‌شود.

* عبدالغدیر عمر، هافبک 19 ساله تیم فوتبال ترابزون‌اسپور مورد توجه تیم‌های لیورپول و منچستر سیتی قرار گرفته و این تیم ها در مکاتباتی که با باشگاه ترکیه‌ای داشته‌اند خواستار اطلاعاتی در خصوص نحوه فروش او شده‌اند.

* کای هافرتس بازیکن 19 ساله لورکوزنی‌ها در کانون توجه مونیخی‌ها قرارگرفته است. سران باشگاه بایرن مونیخ باید 80 میلیون یورو برای جذب وی به باشگاه لورکوزن پرداخت کنند.

برچسب‌ها: دورتمند رئال مادرید بایرن مونیخ پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 0

183 Real Madrid19021397/10/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi