خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,178

پرسپولیس صورت های مالی اش را اراِعه نکرد!

پرسپولیس صورت های مالی اش را اراِعه نکرد!
«باشگاه پرسپولیس هنوز صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه امسال را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه نکرده است.» این را میرعلی اشرف عبدالله پوری‌ حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور در یک گفت و گوی رادیویی مطرح کرد و صحبت‌هایش را با اشاره به موضوع واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ادامه داد. پوری‌ حسینی گفت: «وظیفه من واگذاری‌های صحیح، قانونی و شفاف به بخش خصوصی است. در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم تمام سعی بر این است که این دو باشگاه شفاف و قانونی به بخش خصوصی واگذار شود. برنامه سازمان خصوصی‌سازی از ۲۵ آذر ماه که دولت درباره این دو باشگاه مصوبه جدیدی ارائه کرد، این بود که تا پایان سال جاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شوند ولی هنوز صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ یکی از باشگاه‌ها به سازمان خصوصی‌سازی ارائه نشده است.»

در ادامه، رییس سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به این پرسش که کدام یک از باشگاه‌ها صورت‌های مالی خود ارائه نکرده‌اند؟ این‌طور گفت: «صحبت من در مورد صورت‌های مالی باشگاه پرسپولیس منتهی به ۳۱ خرداد ماه امسال است. این باشگاه صورت‌های مالی سال گذشته را به طور کامل و دقیق ارائه کرده است اما این کافی نیست و ما همچنان منتظر دریافت صورت مالی امسال این باشگاه هستیم. در ‌عین ‌حال صورت‌های مالی باشگاه استقلال منتهی به ۳۱ تیر ماه است که البته باید بگویم این باشگاه صورت‌های مالی سال‌های ۹۶ ــ ۹۷ را ارائه کرده است.»

پوری حسینی سپس گفت که به واگذاری دو باشگاه امید زیادی دارد: «تا پایان بهمن ماه امسال، پیشنهاد واگذاری و قیمت پایه برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را به هیات واگذاری ارائه کنیم. همچنین امیدواریم جلسه هیات واگذاری به موقع برگزار شود تا بتوانیم آگهی مزایده را هم به موقع منتشر کنیم و تا پایان سال این دو باشگاه را به مزایده بگذاریم.»

برچسب‌ها: پرسپولیس خصوصی سازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 Dani.rp1397/10/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi