خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,109

رئال و طلایی ترین تیم همه دوران ها

رئال و طلایی ترین تیم همه دوران ها
به گزارش "ورزش سه"، سال 2009 بود که پرز برای دومین بار سکان مدیریت رئال را بر عهده گرفت و با جذب رونالدو، کاکا، ژابی و بنزما، کهکشانی های شماره دو را کلید زد.

فصل اول برای رئال با مربیگری پیگرینی بدون جام بود اما در فصل دوم، مورینیو توانست رئال را به قهرمانی کوپا دل ری برساند و از آن پس بود که رئال رفته رفته به مسیر پیروزی و جام بردن بازگشت. فصل 14-2013 با رفتن مورینیو و آمدن انچلوتی، سرانجام طلسم حذف شدن های متوالی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شکسته شد و رئال برای دهمین بار قهرمان اروپا شد. افتخاری که سال های بعد، سه بار دیگر نیز تکرار شد و رئال حالا صاحب رکورد کسب سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان و 4 قهرمانی در 5 سال گذشته است.

حالا تیمی که هسته مرکزی اش را در سال های اخیر ستاره هایی چون مارسلو، راموس، مودریچ، کروس، بنزما، بیل و رونالدو تشکیل داده اند، در 9 سال اخیر صاحب 17 افتخار بزرگ داخلی و بین المللی شده است که با دوران باشکوه دهه 50 رئال متشکل از ستاره هایی چون دی استفانو، خنتو، پوشکاش، کوپا، سانتاماریا، مونیوز و ساراگا برابری می کند.

در صورت ادامه روند قهرمانی ها می توان ادعا کرد که در طلایی ترین دوران تاریخ باشگاه رئال مادرید به سر می بریم.

رئال از سال 2009 تاکنون، چهار لیگ قهرمانان، دو لالیگا، دو کوپا دل ری، چهار جام جهانی باشگاه ها، سه سوپرکاپ اروپا و دو سوپرکاپ اسپانیا را تصاحب کرده است؛ مجموعا 17 جام مختلف.

رئال بین سال های 1953 تا 1964 یعنی دوران حضور دی استفانو، پنج جام باشگاه های اروپا، دو کوپا لاتین، یک جام بین قاره ای، هشت لالیگا و یک کوپا دل ری را به دست آورد؛ مجموعا 17 جام.

رئال همچنین با 26 جام بین المللی از این حیث نیز پرافتخارترین تیم دنیا محسوب می شود و پس از این باشگاه، الاهلی مصر با 24 جام، میلان، بوکا و ایندپندینته آرژانتین نیز با 18 جام قرار دارند. بارسا نیز با هفده جام بین المللی در رده بعدی قرار دارد.

برچسب‌ها: رئال مادرید قهرمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

101 ✟tнє Hуρєʀsтαʀ✟1397/10/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi