خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,321

جلالی: دایی و نکونام در تیم کی‌روش نیستند

جلالی: دایی و نکونام در تیم کی‌روش نیستند
مجید جلالی سرمربی سابق پیکان اینروزها را بیشتر به تدریس و پژوهش فوتبال می گذراند. خودش در ارتباط با وضعیت اینروزهایش و این که آیا پیشنهادی برای بازگشت به مربیگری داشته است گفت:« واقعیتش یکی دو پیشنهاد واقعا گلوگیر از لیگ یک داشتم اما خب همانطور که قبلا هم گفته بودم من تصمیم ندارم در لیگ یک کار کنم.»

جلالی باوجود اینکه همواره به عنوان یک حامی اصلی و جدی استفاده از مربیان ایرانی نامش مطرح بوده، اما همیشه موضعی منطقی در قبال کی روش و تصمیماتش داشته است. او همیشه سرمربی پرتغالی را از نظر فنی یکی از تاثیرگذارترین مربیان فوتبال ایران دانسته است. او با اشاره به حرف های کارلوس کی روش که گفته است ژاپن، کره جنوبی و استرالیا به نیمه نهایی راه پیدا کرده اند و باقی تیم ها باید برای تنها جای باقیمانده بجنگند، گفت:« من اینطور فکر می کنم که این صحبتی که آقای کی روش کرده برای این است که فشار را از روی تیمش بردارد. او احتمالا فکر کرده با این که با این کار تیمش راحت تر می تواند بازی کند.»

جلالی همچنین درباره این حرف های کی روش گفت:« این کاملا یک حربه تاکتیکی است و او هم قصد داشته فشار را از روی تیمش بردارد و هم سطح توقعاتی را که به وجود آمده را پایین ببرد. من می گویم ما نباید به این موضوع حساسیت نشان و به آن فضا بدهیم. ما باید اجازه بدهیم که مربی آنچه را که صلاح می داند در حوزه های ذهنی و روانی انجام بدهد.» او افزود:« وقتی توقعات و فشارهای فزاینده ای به بازیکنان و روی تیم وارد می آید، ما حتی در رده های باشگاهی هم می بینیم که این فشارها اغلب به نفع تیم نیست. »

مجید جلالی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان ایرانی خیلی بیشتر تحت تاثیر فشارهای خارجی قرار گرفته و بالارفتن توقعات معمولا جواب عکس می دهد هم گفت:«بله این درست است. شما یک زمانی بازیکنانی مثل علی دایی و جواد نکونام دارید که هرچقدر فشار روانی بالاتر می رود زیر این فشارها شکفته می شوند. اما گاهی تیمتان جوان است و بازیکنان خوبی دارد اما این بازیکنان شکننده هستند و ممکن است تحت فشارها نتوانند بهترین و بالاترین کیفیتشان را نشان بدهند. شاید کی روش می داند که بازیکنان تیم ملی ایران در نبود این فشار می توانند شکوفا شوند.»

برچسب‌ها: جلالی نکونام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

100 Delete Account1397/10/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi