خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,696

چرا سرمربی برنلی به امری اعتراض کرد؟

چرا سرمربی برنلی به امری اعتراض کرد؟
به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی 3-1 آرسنال مقابل برنلی، دایش از تصمیمات داور به نفع آرسنال به شدت عصبانی بود. او معتقد بود که سه بازیکن آرسنال در طول بازی شبیه سازی انجام داده اند و از همین رو، پس از پایان بازی اعتراض خود را به گوش اونای امری رساند.
دایش در کنفرانس خبری گفت:" بازی نباید 3-1 تمام می‌شد، فکر می‌کنم همه بر این توافق دارند. ما گل‌های بدی خوردیم و یکی از آنها به وضوح آفساید بود. وقتی در امیریتس بازی می‌کنید، حداقل داوری باید عادلانه باشد ولی تصمیمات همگی علیه ما بود. هیچکس نمی‌خواهد شیرجه زدن را در زمین فوتبال ببیند ولی امروز دو صحنه دیدیم، در واقع من فکر می‌کنم سه صحنه زیرا ژاکا هم این کار را کرد. می‌دانم او شیرجه زد زیرا کمتر از یک ثانیه پس از زمین خوردنش، به داور نگاه کرد. نمی‌خواهم چنین چیزی ببینم و فکر نمی‌کنم کس دیگری هم باید چنین چیزی ببیند. نمی‌خواهم داور را متهم کنم ولی کسی هم نمی‌خواهد کاری در قبال این اتفاقات انجام دهد. به علاوه فکر می‌کنم این شصتمین بازی ما بود که در آن پنالتی اعلام نشد."
اما امری با این صحبت ها موافق نبود:" نه من موافق نیستم. ما امروز خیلی خوب کار کردیم. بازی سختی بود ولی از پیروزی خوشحالیم. برنامه های خودمان را پیاده کردیم و از این بابت خوشحالیم. فکر می‌کنم باید همه طرف ها برای داور احترام قائل باشند."

برچسب‌ها: توپچی ها امریک اوبامیانگ ارسنال برنلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

167 Bmr_z461397/10/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi