خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,562

زیکو: مسی به جام جهانی نیازی ندارد

زیکو: مسی به جام جهانی نیازی ندارد
به گزارش "ورزش سه"، مسی دستاوردهای استثنایی در فوتبال از جمله چهار قهرمانی چمپیونزلیگ و ۵ توپ طلا کسب کرده ولی همواره به خاطر عدم کسب جام با تیم ملی آرژانتین تحت فشار بوده است. او با آلبی سلسته تا فینال جام جهانی برزیل پیش رفت ولی مقابل آلمان شکست خورد و نایب قهرمان شد. همچنین مسی سابقه دو نایب قهرمانی در کوپا آمه ریکا را در کارنامه اش دارد ولی در رقابت های جام جهانی امسال، با آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد. با این حال زیکو معتقد است که مسی نیازی به جام جهانی برای قرار گرفتن در بین بزرگان فوتبال ندارد.
او گفت:" به نظرم مسی نباید از این بابت ناراحت باشد. مردم این روزها فقط به جام فکر می‌کنند ولی باید به عملکردها و تلاش ها نگاه کرد. فوتبال ورزشی تیمی است و خیلی وقت ها به عملکرد خوب شما بستگی ندارد.گاهی شما یک بازی را تعیین می‌کنید. ولی نمی‌توانید یک تورنومنت را تعیین کنید. پس اینکه کارنامه مسی به خاطر نبردن جام جهانی ناقص است، درست نیست.
یوهان کرویف هم جام جهانی نبرد ولی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شناخته می‌شود. خیلی های دیگر هم این شرایط را دارند. برایم خیلی سخت است که وقتی یک جوان به شما می‌رسد از شما راجع به اینکه آیا بهترین بازیکن جهان بوده اید یا نه سوال می‌کند. همه چیز به بهترین بودن بستگی پیدا کرده است. فوتبال ورزش تیمی است نه انفرادی."

برچسب‌ها: آرژانتین جام جهانی زیکو مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

204 شهید بهشتی سنه1397/10/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi