خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

توپی که از نقطه پنالتی به ساعت ورزشگاه چسبید

توپی که از نقطه پنالتی به ساعت ورزشگاه چسبید
دیدار پدیده خراسان و ماشین‌سازی که تبدیل به مجالی برای تاخت و تاز مشهدی‌ها برای افزایش گل‌های خود پس از گل زودهنگام خود در ابتدای نیمه اول شده بود، در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا حسرت شاگردان یحیی با مرور موقعیت‌هایی که تبدیل به گل نشد، تازه شود.

شاید مسلم ترین شانس گل پدیده را بتوان توپی که سعید صادقی به ساعت ورزشگاه کوبید دانست که جدای از 20هزار تماشاگر مشهدی، آه از نهاد یحیی گل‌محمدی لب خط زمین هم درآورد. در دقیقه4 توپ‌ربایی بازیکنان پدیده را امین قاسمی‌نژاد با ضربه ای بغل پا و زمینی به سعید صادقی حول و حوش نقطه پنالتی رساند اما هافبک نفوذی پدیده این توپ را بدون مزاحم و در حالتی تک به تک به شکلی عجیب به آسمان کوبید.

پدیده در حالی این حسرت بزرگ از بازی با ماشین‌سازی را بر جای گذاشت که در روز بی‌تاکتیک حریفی که تنها حربه‌اش استفاده از ضربات شروع مجدد بود، مابقی و غالب موقعیت‌های خود را با هنرمندی ده‌خسوس ناکام دیده بود اما این توپ صادقی به بدترین شکل ممکن در چمن هموار ورزشگاه امام رضا (ع) به آسمان رفت تا تاثیر گل نشدنش 90 دقیقه بعد مشخص شود.

گفتنی است توپ پدیده‌ای در بازی با سپاهان هم در وقت‌های اضافی با یک برگردان آکروباتیک توسط یونس شاکری در حالی که نیازمند تنها تماشاگر توپ بود با فاصله‌ای میلیمتری از کنار دیرک عمودی به بیرون رفته بود.

برچسب‌ها: پدیده مشهد ماشین سازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

149 Realmadrid Iran1397/09/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi