خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

وطنخواه: تصمیم گرفتند سر تیم ما را ببرند

وطنخواه: تصمیم گرفتند سر تیم ما را ببرند
به گزارش "ورزش سه"، جواد وطنخواه، مدیرعامل تیم صدرنشین پدیده با اشاره به تساوی دیروز تیم پدیده مقابل ماشین سازی گفت: باید به کادر فنی و بازیکنان تیمم تبریک بگویم که تا اینجای لیگ نتایج خوبی را کسب کردند و حالا انتظارات را از خود تا به این حد بالا برده اند.

وی ادامه داد: متاسفم بگویم که با نتایجی که کسب کرده ایم به برخی افراد و تیم های میلیاردر حالا فشار آمده و درد داشته است که چه طور تیم هایی که هزینه های میلیاردی برایشان شده نتوانستند در بالای جدول باشند و تیمی با یک دهم هزینه آنها حالا در صدر مسابقات است.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان در ادامه گفت: از زمانی که تیم در صدر جدول قرار گرفت یک عده چه در فدراسیون و چه در خارج از فدراسیون دعا و تلاش می کردند که تیم ما در بازی بعدی اش نتیجه نگیرد و برای رسیدن به این مقاصد هر کاری از دستشان بر می آید انجام می دهند. هر چقد صبوری می کنیم و حرفی نمی زنیم اما می بینیم که از این خوش خلقی ما سوء استفاده می کنند. گویا هر تیمی داد و قال بیشتری داشته باشد کارش راحتر وسریعتر راه می افتد و هر کس سکوت کند باید سرش بریده شود.نتایج تیم پدیده به عنوان یک تیم شهرستانی با امکانات محدود خاری در چشم برخی از افراد شده است.

مدیرعامل مشهدی ها درباره لغو دیدار این تیم برابر استقلال نیز گفت: از هفته ها قبل به دنبال این بودند و هستند تا سر تیم ما را ببرند. شما ببینید چه طور وزارت ورزش به عنوان یک نهاد دولتی با فشار خود باعث می شود تا بازی ما با استقلال برگزار نشود. بعد از آن برای بازی با سپاهان طوری برنامه ریزی می کنند که تیم ما تنها 5 روز فرصت استراحت داشته باشد و تیم میزبان نزدیک به هشت روز!

وی افزود: همه اینها را تازه اگر چشم پوشی کنیم نمی دانیم درباره برخی داوری ها چه بگوییم. بهتر است آقایان مسئول کلاه خود را بالاتر بگذارند. شما در همین بازی با ماشین سازی ببینید داور چه بلایی سر تیم ما آورد! اصلا سوال ما اینجاست چه طور داوری که در طول یک نیم فصل در 3 مسابقه ای که سوت زده است و کارش به جنجال کشیده و بعد با محرومیت هم روبرو شده است را دوباره بعد از مدت کوتاهی برای قضاوت بازی ها انتخاب می کنند. باید مشخص شود که چه کسی پشت این موضوعات است که یک داور را با اشتباهات مکررداوری به سرعت می بخشند تا دوباره قضاوت کند!

برچسب‌ها: وطنخواه پدیده مشهد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

114 Realmadrid Iran1397/09/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi