خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

وقت‌کشی در تابلوی تعویض هم نوبر بود!

وقت‌کشی در تابلوی تعویض هم نوبر بود!
امین قاسمی‌نژاد که در دیدار روز قبل تیمش باز هم موفق به گلزنی شد درباره تساوی پدیده برابر ماشین‌سازی گفت: قبل از هر چیز باید از تماشاگران پر شور مشهدی تشکر کنم که آمدند و ورزشگاه را پر کردند و فقط شرمندگی‌اش به ما ماند که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و با خوشحالی آنها را روانه خانه‌هایشان کنیم.

وی افزود: ما بازی را خوب شروع کردیم و از جلو آنها را پرس کردیم و جدای از گل اول سه موقعیت بالای 90 درصد را گل نکردیم. ماشین‌سازی با تاکتیک ما مجبور به بازی مستقیم شده بود و شکر خدا هم همه توپ‌ها را دفاع ما دفع کرد.

هافبک پدیده با اشاره به گل ضربه کرنر ماشین‌سازی گفت: از چیزی که می‌ترسیدیم و بر روی آن تمرین کرده بودیم به سرمان آمد و آنها از منطقه‌ای که نقطه قوت‌شان بود با جایگیری بد ما به گل رسیدند. البته ما می‌توانستیم با آن همه موقعیت نیمه‌اول بازی را تمام کنیم اما وقتی از موقعیت استفاده نکنی همین می‌شود که افسوس گل‌های غیرمترقبه حریف را می‌خورید.

هافبک گلزن پدیده با اشاره به گل زودهنگام خود در دقیقه3 بازی نیز گفت: فکر می‌کنم سریعترین گل این فصل پدیده بود که واقعا برایش خوشحالی نکردم. من دو سال در ماشین‌سازی بودم و معتقدم کسانی که از تبریز به ورزشگاه ما آمدند ماشین را از ته دل دوست داشتند؛ انسان‌های پاک و بی‌غل و غشی بودند که در تبریز با آنها آشنا شدم و به همین خاطر دلم نیامد شادی کنم.

وی همچنین از گل دوم ماشین‌سازی پس از گل برتری پدیده به عنوان یک افسوس یاد کرده و گفت: نیمه‌دوم دفاع تیمی را کمی عقب‌تر آوردیم آنها زیر توپ می‌زدند و دنبال توپ سوم بودند اما بعد گل حسین مهربان، گل بدی خوردیم و بعد از آن هم هر چه زدیم، دخسوس آنها را از زیر طاق درآورد. واقعا حیف شد چون حق ما هرگز کمتر از سه امتیاز بازی نبود.

برچسب‌ها: امین قاسمی نژاد پدیده ماشین سازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

168 Realmadrid Iran1397/09/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi