خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

دیدار پدیده و ماشین‌سازی رایگان شد

دیدار پدیده و ماشین‌سازی رایگان شد
جواد طاری‌بخش سخنگوی باشگاه پدیده خراسان اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که از سوی باشگاه پدیده، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی انجام شد، خوشبختانه صبح امروز فرمانداری و شورای تامین مشهد با برگزاری رایگان مسابقه موافقت به عمل آوردند.

وی اظهار کرد: نامه موافقت فرمانداری و شورای تامین صبح امروز به اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال خراسان رضوی ارسال و ابلاغ گردیده است و امیدواریم هواداران مشهدی نیز با حضور پرشور خود در استادیوم امام رضا(ع) انگیزه‌ای دو چندان را به تیم تزریق نمایند.

وی ادامه داد: در موافقت با این موضوع آقای خوش نیت سرپرست محترم فرمانداری مشهد تاثیر زیادی داشتند که باید از ایشان تشکر کرد.

سخنگوی باشگاه پدیده خراسان تصریح کرد: هواداران تیم فوتبال پدیده برای تماشای بازی تیم شهرشان مقابل ماشین‌سازی تبریز و ورود به ورزشگاه امام رضا(ع)، باید حتما بلیت داشته باشند که توزیع این بلیت‌های رایگان از ساعت 14 فردا جمعه 16 آذر در محل سالن شهید بهشتی مشهد انجام خواهد شد.

طاری‌بخش افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده به هیچ عنوان تماشاگرانی که بلیت مخصوص ورود به ورزشگاه را نداشته باشند، اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت، به همین دلیل از تمامی هواداران خواهشمندیم تا پیش از شروع بازی با مراجعه به مکان اعلام شده بلیت رایگان بازی را تحویل بگیرند.

وی همچنین در خصوص افرادی که از طریق سایت اینترنتی بلیت دریافت کرده‌اند نیز گفت: طی چند ساعت آینده پیامک نحوه عودت وجه و یا جایگزین کردن بلیت یک بازی دیگر به این افراد ارسال خواهد شد.

گفتنی است ورزشگاه امام رضا در آخرین بازی‌های خانگی تا آستانه پر شدن تمام ورزشگاه پیش رفته و به نظر این اتفاق با تصمیم گیری اخیر مسولان مشهد قطعا رخ خواهد داد.

برچسب‌ها: پدیده ماشین سازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

147 Realmadrid Iran1397/09/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi