خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,712

پیش به ‌سوی گلباران ملیا!

پیش به ‌سوی گلباران ملیا!
اوضاع امروز رئال مادرید قطعا متفاوت با آن روزهاست، حداقل امروز توپ با هدف در زمین کهکشانی‌ها می‌چرخد، آنها بی‌دلیل در زمین نمی‌دوند تا پس از 90 دقیقه نتیجه‌ای تحقیرآمیز را به هواداران خود تحمیل کنند؛ رفته‌رفته خاطرات بد لوپتگی در رئال مادرید کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر می‌شود، اما هنوز هم با ایده‌آل‌های گذشته این تیم فاصله‌ها وجود دارد.

سولاری شرایط باشگاه و نگاه‌های هواداران را به خوبی می‌شناسد، او اگر بخواهد خود را درگیر برنامه‌های فلورنتینو پرز کند، مطمئناً به زودی نسخه‌اش پیچیده خواهد شد! پیروزی در برابر ملیا نباید خیلی ذهن سرمربی کهکشانی‌ها را به خودت درگیر کند، هنوز هم شانس رقابت در لالیگا برای مردان سولاری وجود دارد و اگر سفیدپوشان برنابئو قادر به تفکیک ارزش‌ها نباشند، دیگر رمقی برای نبرد در میادین بزرگ باقی نخواهد ماند!
مطمئناً گرت بیل در ادامه فصل و در اوج حساسیت‌ها به همراه کریم بنزما دستان سولاری را در پوست گردو قرار خواهد داد، خط هافبک آنها با وجود اینکه طلایی‌ترین مرد جهان را در اختیار، باز هم غیر قابل اطمینان است، اما نکته امیدبخشی که در این روزها در اردوی مادریدی‌ها دیده می‌شود این است که نیمکتی کاملا مستعد و بزرگ در اختیار سولاری می‌باشد که اگر او با چشمانی بازتر در رقابت‌هایی همانند دیدار برابر ملیا از آنها کار بگیرد، خواهد توانست در پایان فصل به دنیای فوتبال ستارگان جدیدی هدیه بدهد!

برچسب‌ها: ریال مادرید ملیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

58 اس علی1397/09/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi