خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

گاف بزرگ اروین پس از اعلام ابتلایش به افسردگی حاد!

گاف بزرگ اروین پس از اعلام ابتلایش به افسردگی حاد!
به گزارش عصر تبریز، نامه ای از پزشک معالع لی هری اروین به دست باشگاه تراکتورسازی رسید که در این نامه اعلام شده بود وی به افسردگی حاد مبتلا شده است. در این نامه آمده بود که اروین نیاز به استراحت مطلق دارد و نباید محل اقامتش را ترک کرد. دو روز پس از ارسال این نامه اتفاقی رخ داد که مدیرعامل تراکتورسازی با اشاره به از گاف بزرگ اروین پرده برداشت.

“اروین بحثی را مطرح کرد که من نمی توانم یک ماه بیایم و افسرده هستم. جالب اینجاست که دوازدهم این نامه را به او داده اند و چهاردهم به ترکیه آمده که بخشی از مطالباتش را بگیرد. در حالی که دکتر در نامه نوشته بود نیاز به استراحت دارد و باید جایش را ترک نکند!”

این اظهارات از سوی اسدی نشان می دهد که مطابق پیش بینی، ابتلا به افسردگی حاد، بهانه ای بیش نیست و اروین برای ترک تراکتورسازی به این کار دست زده تا حداقل جریمه برایش در نظر گرفته شود.

اسدی در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد اروین گفت:

“بهانه هایی وجود دارد اما استوکس مشکل خانوادگی دارد. اروین مشکلات خاصی ندارد و حواشی ندارد برخلاف استوکس. این دو باهم فرق دارند ولی بهانه ای برای نیامدن دارند که قسمتی حقیقت دارد و قسمتی دروغ است. پرونده هر دو به دست ما بسته خواهد شد. ما روند قانونی را از طریق فیفا طی خواهیم کرد.”

برچسب‌ها: تراکتورسازی اسدی مدیرعامل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

275 تر ا کتو ر1397/09/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi