خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,320

خط حمله تیم ملی؛ چیزی شبیه فاجعه!

خط حمله تیم ملی؛ چیزی شبیه فاجعه!
ورزش 11 - تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته چهارمین بازی تدارکاتی پیش از جام ملتهای آسیا را با تساوی یک بر یک مقابل ونزوئلا به پایان رساند که در این بازی علی قلی زاده برای ایران و داروین ماچیس برای ونزوئلا گلزنی کردند.
نکته حائز اهمیت در بازی تیم ملی مقابل ونزوئلا به عملکرد ضعیف نفرات تهاجمی تیم ملی به جز علی قلی زاده در جریان بازی برمی گشت و جای تعجب داشت که نفراتی مانند سردار آزمون و مهدی طارمی در گل کردن ساده ترین موقعیت ها هم عاجز ماندند. گرفتن توپ از توماس رینکون در دقیقه 43 از سوی سردار آزمون که سبب باز شدن پای علی قلی زاده به گلزنی شد تنها حرکت مثبت مهاجم تیم روبین کازان در بازی با ونزوئلا بود اما گل نکردن طلایی ترین موقعیت تیم ملی در دقیقه 9 و مقابل دروازه تقریبا خالی وولکر فارینز از داخل شش قدم، اوج کار سردار بود!
مهدی طارمی، مهاجم تیم الغرافه قطر هم در بازی با ونزوئلا به جز یک صحنه که با خطای جان چانسلور درون محوطه جریمه سرنگون شد و داور قطری پس از اعلام پنالتی به سود ایران با بازبینی این صحنه از طریق VAR نظرش را تغییر داد تنها مانند یک سایه در زمین عمل می کرد. یکی از دیگر بهترین موقعیت تیم کارلوس کی روش در بازی با شاگردان رافائل دودامل در دقیقه 49 هم به دنبال توپ دزدی از مدافع حریف با بی دقتی محض ضربه اش را به بدن دروازه بان ونزوئلا کوباند تا این موقیعت طلایی هم از بین برود.
سامان قدوس، ستاره ایرانی تیم آمیان فرانسه هم تنها یک روز قبل بازی با ونزوئلا به اردوی تیم ملی کشورمان اضافه شد در دیدار شب گذشته به هیچ وجه نتوانست انتظارها را برآورده کند که شاید این امر به دلیل تغییر پست قدوس در بازی های ملی و حضورش در پست هافبک نفوذی جای مهاجم باشد.
کریم انصاری فرد و کاوه رضایی هم در دقایق محدودی که مقابل وزوئلا به میدان رفتند نشان دادند از روزهای اوج خود فاصله زیادی دارند. ضعف تیم ملی در امور تهاجمی نکته ای است که کارلوس کی روش هم در پایان بازی با ونزوئلا با به کار بردن اظهار نظری مبنی بر اینکه « به شخصه فکر می کنم در طول نود دقیقه حاکم بر بازی بودیم و پنج ، شش فرصت قاطعانه گل داشتیم. صادقانه می گویم که در قسمت هجومی زمین خوشحال نیستیم که در سه بازی دوستانه اخیر موقعیت های زیادی از دست دادیم. بازی با ونزوئلا را باید با سه گل به پایان می رساندیم. باید این مطلب را بپذیریم و سعی کنیم آن را برای موفقیت در جام ملت های آسیا ارتقا بدهیم» آن را تائید کرد اما باید از سرمربی پرتغالی پرسید آیا حاضر است در اردوی نهایی برخی مهاجمان لیگ برتری را هم ارزیابی کند تا مهاجمان فعلی تیمش در رقابت با آنها حضور خود در جام ملتهای آسیا را قطعی ندانند یا اینکه کی روش همچنان از فرصت دادن به نفرات آماده لیگ برتری چشم پوشی می کند.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران کریم انصاری فرد کاوه رضایی مهدی طارمی سردار آزمون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

212 شهرداد نوین1397/09/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi