خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

گام بلند شیخ سلمان برای خرید منچستر

گام بلند شیخ سلمان برای خرید منچستر
به گزارش "ورزش سه"، مدیران ارشد منچستر یونایتد با مقامات عربستان سعودی ملاقاتی داشته اند و ممکن است باشگاه یونایتد با یک پیشنهاد 4 میلیارد پوندی از سوی مقامات عربستانی مواجه شود. بسیاری از سرمایه داران متمول خاورمیانه در حال حاضر در فوتبال اروپا سرمایه گذاری کرده و تیم هایی چون منچستر سیتی و پاریس سن ژرمن را به مالکیت خود درآورده اند.
شیخ منصور، یکی از اعضای خانواده سلطنتی ابوظبی با منچسترسیتی در سالهای اخیر به موفقیت های زیادی رسیده و کمپانی سرمایه گذاری ورزشی قطر با ریاست ناصر الخلیفی پاری سن ژرمن را تبدیل به یکی از تیم های قدرتمند جهان ساخته است.
آرمام گلیزر مالک یونایتد نیز به عربستان سعودی سفر کرده و بعد از انتشار تصاویر سفر او به سرعت اخباری در مورد دلایل احتمالی این سفر و بحث در مورد فروش یونایتد منتشر شده است. البته فدراسیون فوتبال عربستان این اخبار را تایید نکرده و مدعی شد گلیزر تنها برای حضور در مجمع جهانی Misk که در ریاض برگزار می شود به این کشور سفر کرده است.
در بیانیه فدراسیون عربستان آمده است: "رییس فدراسیون با مالک منچستر یونایتد دیدار کرده و درباره بسیاری از موضوعات از جمله همکاری بین باشگاه یونایتد و فدراسیون فوتبال عربستان و نحوه پیشرفت آن صحبت کرد."
اما به نظر می رسد بحث خرید باشگاه منچستریونایتد توسط شیخ سلمان در حال جدی تر شده بوده و احتمال ورود ولیعهد جوان عربستان به لیگ جزیره وجود دارد.

برچسب‌ها: منچستر یونایتد لیگ جزیره انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

174 یونایتد ابدی1397/08/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi