خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

ایکاردی می تواند آلبی سلسته را رهبری کند؟!

ایکاردی می تواند آلبی سلسته را رهبری کند؟!
ورزش 11 - اعلام دوری موقت لیونل مسی از رقابت های ملی باعث شد تا آرژانتینی ها بار خودساخته ای که برای سال ها
آن را به دوش می کشیدند به یکباره برداشته شود، چرا که نه تنها کادر فنی تیم ملی آرژانتین، بلکه تمام این کشور تمام آرزو ها و رویاهای خود را بر روی دوش لئو گذاشته بودند!
پسری که برای سال ها به دلیل مشکلات شخصی اش با مکسی لوپز از تیم ملی آرژانتین کنار گذاشته شد و از طریق گروه چند نفره ای چون: ماسکرانو، لیونل مسی و سرخیو آگوئرو تحریم شده بود حالا با تصمیم جنجالی اسکالونی پیراهن مردان سرزمین خورشید را دوباره بر تن خواهد کرد! در روزهایی که آرژانتین سخت در انتظار تابش دوباره ستاره ای دیگر برای روشن شدن مسیر رویایی اش است...
نمی توان ایکاردی را نادیده گرفت، اینتری ها در فصل های اخیر با رهبری او توانسته اند به بقای خود در سری آ ادامه دهند و این واقعیت غیر قابل کتمان است؛ اینکه چطور آرژانتینی ها به دلایل کاملا شخصی ایکاردی آینده دار و مستعد را توانسته بودند با بی رحمی غیر قابل تصور می باشد! اما او بازگشته است، شاید بتوان این گذشته غمناک را با یک آشتی بزرگ ملی جبران کرد، هنوز کسی نمی داند در آینده چه تقدیری نهفته است، اما می توان آن را به فال نیک گرفت.
شاید روزی که مسی به تیم ملی آرژانتین بازگردد دیگر رهبری آلبی سلسته وظیفه و مسئولیت او نباشد! شاید ایکاردی همان کاپیتان و گمگشته بزرگ آرژانتینی ها باشد که برای سال ها در انتظار آن بودند، گذشته او در قبال رهبری اینتر میلان ویران شده کاملا موفق و درخشان بوده است، اما آزمون بزرگ نهایی اینجاست، جایی که دنیا برای مقایسه کردن با مارادونا و حتی مسی، با ذره بینی داغ در کمین نشسته است.

برچسب‌ها: اینترمیلان ایکاردی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

119 گربه سیاه تیمها1397/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi