خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,175

چشمانی که به دنبال 2 میلیون دلار پرسپولیس است!

چشمانی که به دنبال 2 میلیون دلار پرسپولیس است!
پرسپولیس تهران-صفحه اختصاصی پرسپولیس با کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانست مبلغ 2 میلیون دلار را به عنوان پاداش کسب نماید! رقمی که البته هنوز به حساب سرخ های تهران واریز نشده است و اگر بخواهیم موعد واریز آن را با شرایط تحریم های بانکی حدودی حدس بزنیم، شاید بتوان با برف سال دیگر ته مانده ای از آن را مشاهده کرد!

به نظر می رسد آنقدر که دریافت این پاداش چشمگیر برای برخی افراد مهم بوده است، نتیجه گیری در فینال ارزشمند نبوده است و شاید به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس خیلی ذهن خود را درگیر فتح جام نکردند، چرا که نگاه ها از لایه های مدیریتی بسیار اشباع شده و رضایتمند نسبت به شرایط حاصل شده به نظر می رسید.
حالا پرسپولیس اسما هم که شده صاحب 2 میلیون دلار است، رقمی هنگفت که با آن می تواند حداقل برای 5 سال خود را در سطح برتر و اول فوتبال ایران نگه دارد! اما دست نگه دارید، قرار نیست این پاداش در راه بهبود شرایط باشگاه خرج شود، چرا که تا این پول به میز مدیریت باشگاه برسد، هزاران دست در میان راه آن را کم و کمتر خواهند کرد تا نهایتا هزینه بلیط اتوبوس بازیکنان در این رقابت ها جبران شود!

مالیات، حق السهم وزارت ورزش و باز پس گیری کمک های مالی خود به پرسپولیس، پرداخت بدهی های باشگاه در مراجع قانونی فیفا و طلبکاران داخلی و ... چه از این رقم 35 میلیاردی باقی خواهد گذاشت؟! خیلی ها از همین حالا دلخوش به دریافت سرمایه ای بسیار بزرگ کرده اند و برایش رویاپردازی کرده اند، اما بیایید صادق باشیم! هیچ پاداشی در کار نیست...
نهایتا کاری که سرخ ها می توانند با ته مانده آن کنند، خرید چند دست لباس برای فصل آینده خود است، یا شاید برگزاری یک ضیافت شام! هنوز این پول به دست باشگاه نرسیده صد ها صاحب و مدعی پیدا شده است! طلبکاران داخلی چشمانشان گرد شده، شرکت های تجاری و رابطین موجود، بازیکنان فعلی و ... همه آماده باش هستند، به هر حال آنان زحمت های زیادی برای نایب قهرمانی سرخ ها کشیده اند.

برچسب‌ها: پرسپولیس قهرمانان آسیا پاداش پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 5

145 Google Play1397/08/22

Nancy: این به اون نشون که از پاداش چند میلیون دلاری صعود تیم ملی به جام جهانی و پاداش حضور در بازی ها هیچوقت خبری نشد.

23 آبان (08:08)


Isco Real Rma: یک کلام حرف حساب دیگه

22 آبان (22:01)


Yasred: یک کلام حرف حساب

22 آبان (21:51)


خلیج پارس: چه بخورن از این پول و هیچی به کادر تیم و بازیکنان نرسه .

22 آبان (17:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi