خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,028

اتلتیکو مادرید 2-0 بروسیا دورتموند؛ نفوذ ناپذیر و خشن

اتلتیکو مادرید 2-0 بروسیا دورتموند؛ نفوذ ناپذیر و خشن
اتلتیکو مادرید با یک نیمه هجومی و یک نیمه دفاعی موفق به پیروزی برابر دورتموند شد.

روخی بلانکوس با رقم زدن اولین شکست فصل دورتموند، 9 امتیازی شد.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: سه‌شنبه، 16 آبان 1397 (هفتم نوامبر 2018)

تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا | دور چهارم از مرحله گروهی فصل 2018/19

گلزنان: سائول، گریزمان
شرح بازی

اتلتیکو مادرید بازی را به شدت هجومی آغاز کرد. آن‌ها از دقیقه اول بازی پرس را آغاز کردند و این پرس تا پایان نیمه اول ادامه داشت. تنها شدت پرس بود که در دقایقی زیاد و دقایقی کم می‌شد.

در همان پنج دقیقه اول دو بار سائول و کوریا اقدام به شوت‌زنی به سمت دروازه دورتموند کردند. بورکی هر دو توپ را بدون مشکل مهار کرد. کوریا در دقایق 13 و 23 نیز ضرباتی به سمت دروازه دورتموند زد که هیچکدام راهی به تور دروازه دورتموند پیدا نکردند.

میهمان مالکیت توپ را در این نیمه بیشتر از اتلتیکو در اختیار داشت، اما این مالکیت عمدتا صرف پاسکاری میان مدافعین و خط هافبک دورتموند می‌شد و دفاع سازمان یافته و پرس شاگردان سیمئونه، اجازه نزدیک شدن به دروازه را تا پایان نیمه به دورتموندی‌ها نداد.

دقیقه 33 اتلتیکو مزد حملاتش را گرفت و در یک حمله همه جانبه با سائول به گل رسید.

پس از این گل فشار اتلتیکو بیشتر نیاز شد. پرس سنگین آن‌ها اجازه گردش توپ به دورتموند نمی‌داد. دقیقه 38 دو شوت از کوریا و توماس با اختلاف اندک از کنار و بالای دروازه دورتموند به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه این بورکی بود که دورتموند را در بازی نگه داشت. سه سیو فوق‌العاده از دروازه‌بان دورتموند مقابل ضربات گریزمان، فیلیپه لوئیس و همچنین دفع توپ اشتباه دلینی باعث شد تا نیمه اول با همان یک گل به اتمام برسد.

نیمه دوم بازی بسیار آرام‌تر از نیمه اول شروع شد. دورتموند با حفظ توپ و بازی عرضی سعی در یافتن روزنه‌ای برای نفوذ به خط دفاع مستحکم اتلتیکو داشت و در سوی دیگر میدان مردان سیمئونه برای افزایش اختلاف به دنبال ضدحملات بودند.

دقیقه 60 بار دیگر اتلتیکو روی پرس سنگین صاحب موقعیت شد، ضربه کوریا در موقعیت تک به تک را رومن بورکی به کرنر فرستاد.

دقیقه 65 ارسال عالی آلکاسر در شش قدم به گریرو رسید. گریرو سرش را زیر توپ گذاشت تا ضربه‌ سرش از بالای دروازه به بیرون برود.

دقیقه 80 روی یک ضدحمله سریع گریزمان گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا کار دورتموند 10 دقیقه مانده به پایان تمام شود.

سیمئونه توانست با رقم زدن اولین شکست فصل دورتموند، تا حدودی انتقام شکست بازی رفت را از زرد و مشکی‌ها بگیرد. دورتموند و اتلتیکو هر دو با 9 امتیاز در جایگاه‌های اول و دوم گروه قرار گرفته‌اند.

برای مشاهده آمار دقیق بازی، به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.
شرح گل ها

اتلتیکو مادرید 1-0 بروسیا دورتموند | سائول (دقیقه 33): هجوم همه جانبه بازیکنان اتلتیکو با پاس سائول به سمت چپ خط هجومی تیم همراه شد، فیلیپه لوئیس با توپ وارد محوطه جریمه دورتموند شد و سپس با یک کاتبک فرصت عالی برای مهاجمین تیمش ایجاد کرد، سائول از راه رسید و ضربه بغل پایش با برخورد به آکانجی وارد دروازه دورتموند شد.

اتلتیکو مادرید 2-0 بروسیا دورتموند | گریزمان (دقیقه 80): ضدحمله بازیکنان اتلتیکو با چاشنی اشتباهات مدافعین دورتموند تبدیل به یک موقعیت خطرناک شد. توماس پس از مشغول کردن چند مدافع به خود توپ را به وسط خط محوطه دورتموند فرستاد تا گریزمان با از میان برداشتن اشرف حکیمی توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید دورتمند لیگ قهرمانان اروپا فوتبال پیروزی خشن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

197 پرسپولیس‌‌‌1397/08/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi