خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,175

بشار :پرسپولیس مقابل تیم‌های قوی‌تر از کاشیما پیروز شده است

بشار :پرسپولیس مقابل تیم‌های قوی‌تر از کاشیما پیروز شده است
با وجود اینکه قرمزپوشان دو گل از حریف خود عقب هستند اما ستاره عراقی امیدوار است که تیمش در استادیوم آزادی نتیجه را برگرداند.

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس بسیار امیدوار است که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد تا در جام باشگاه‌های جهان بازی کند.

رسن در مصاحبه ای با فدراسیون جهانی فوتبال ابتدا در خصوص درگذشت مادرش گفت:

دوران سختی را سپری کردم. مادرم مانند یک دوست برایم بود. او پس از بازی ها اولین کسی بود که با من تماس می گرفت و پس از بازی با السد وقتی به این فکر افتادم که دیگر او به من زنگ نمی زند، گریه کردم. پیش از دیدار مقابل آرژانتین بازیکنان تیم ملی عراق می دانستند که مادرم فوت کرده ولی به من چیزی نگفتند تا در آن دیدار حساس با تمرکز بازی کنم. چند روز پس از فوت مادرم نیز مقابل السد قطر بازی کردم که اولین دیدار پس از درگذشت او بود که برایم بسیار سخت بود. احساس عجیب و غریبی داشتم زیرا دیگر نمی توانستم با او صحبت کنم. پس از بازی نیز نتوانستم خودم را کنترل کنم و گریه کردم.

رسن در مورد بازی با کاشیما افزود:

این یک دیدار تاریخی برای پرسپولیس و همچنین برای من خواهد بود. من با نیروی هوایی عراق قهرمانی AFC Cup شده ام. اینکه با وجود مشکلات به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده ایم، دستاوردی بزرگ برای پرسپولیس است. می دانیم کاشیما تیم خوبی است ولی به این نکته باید توجه کرد که مقابل تیم های قوی تر مانند الدحیل و السد پیروز شده ایم. در نیمه دوم دیدار رفت مقابل کاشیما نتوانستیم خوب بازی کنیم. اگر فوتبال همیشگی پرسپولیس را در بازی برگشت اجرا کنیم، قهرمانی در آسیا را به دست خاوهیم آورد. تمام بازیکنان پرسپولیس خواهان بازی در جام باشگاه های جهان هستند. امیدوارم تاریخ سازی کنیم و من نیز نماینده کشور عراق در این رقابت ها باشم.

برچسب‌ها: پرسپولیس کاشیما فینال لیگ قهرمانان آسیا قهرمانی بشار رسن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 0

275 پرسپولیس‌‌‌1397/08/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi