خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,149

پنجمین تساوی بدون گل فصل پرسپولیس

پنجمین تساوی بدون گل فصل پرسپولیس
علیپور و منشا سخت گل می‌زنند!

پرسپولیس تهران در روزهایی که نیکمتش از بازیکنان تاثیر گذار خالی است در طول 90 دقیقه نتوانست فشار لازم را به روی دروازه تراکتور بیاورد و در پایان این بازی بر خلاف انتظار تماشاگران ، به تساوی بدون گل انجامید .

به گزارش "ورزش سه" ، پرسپولیس در این فصل در لیگ برتر 11 بار به میدان رفته است ودر در طی این 11 بازی 5 یرد و 6 تساوی را به دست آورده و تا به حال هنوز شکستی متحمل نشده است.

اما نکته ای که نمی تواند خوشایند هواداران کادر فنی مجرب این تیم باشد، تعداد تساوی های بدون گل این تیم است که حالا با احتساب این دیدار به عدد 4 رسیده است ضمن اینکه سرخ پوشان پایتخت در برابر کاشیما و در روزی که باید حتما به گل می رسیدند نتوانستند دروازه کاشیما را باز کنند تا آن دیدار تاریخی را نیز با یک تساوی صفر بر صفر به پایان ببرند.

این بازی های بدون گل در برابر استقلال خوزستان در اهواز ، نفت مسجد سلیمان در تهران، استقلال تهران در تهران ، تراکتور سازی در تهران به دست آمده است.

این در شرایطی است که شاگردان برانکو در طی 11 بازی در طول این فصل ، تنها 11 گل به ثمر رساند و ثبت میانگین یک گل درهر بازی نمی تواند برای این مربی با درایت کروات راضی کننده به نظر برسد.

این در شرایطی است که آنها در فصل گذشته طی 30 بازی که به میدان رفتند موفق شدند 48 گل به ثمر برسانند یعنی با میاگین 1.6 گل درهر بازی بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص دادند.

از این موضوع به راحتی می توان نتیجه گرفت که پرسپولیس از ضعف گلزنی رنج می برد و علی علیپور امسال همان بازیکن خطرناک فصل پیش نیست و او به تنهایی نمی تواند بار خط حمله این تیم را همراه به گادوین منشا به دوش بکشند.

ضمن اینکه تنها نمی توان این دو بازیکن را تنها مقصر عدم گلزنی های پرسپولیس در این فصل به حساب آورد چرا که آنها در خط میانی نیز با فقر بازیکن خلاق مواجه هستند و این در حالی است که سیامک نعمتی نیز به خط دفاع منتقل شده است و همه این دلایل باعث می شود که مهاجمین این تیم کمتر درمعرض گلزنی قراربگیرند .

پرسپولیسی ها امیدوارند تا با اضافه شدن حامد شیری، مهدی شریفی، سروش رفیعی و مهدی ترابی این نقطه ضعف را پوشش دهند تا در ادامه بتوانند برای سومین مرتبه متوالی به مقام قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کنند امری که امسال با وجود تیم های آماده ای مثل پدیده و سپاهان وتراکتور سازی سخت تر از هر فصل دیگر به نظر می رسد.

برچسب‌ها: پرسپولیس علیپور منشا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

39 0

153 یوونتوس Cr71397/09/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi