خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

زمان پنجره نقل و انتقالات ژانویه در انگلستان

زمان پنجره نقل و انتقالات ژانویه در انگلستان
با اعلام مسئولان لیگ برتر انگلیس، پنجره نقل و انتقالات زمستانی این لیگ به مانند سال گذشته باز و بسته خواهد شد و بر خلاف نقل و انتقالات تابستانی، دستخوش تغییر نشده است.

به گزارش اسکای، بر این اساس، یک دقیقه پس از نیمه شب اول ژانویه ۲۰۱۹، پنجره نقل و انتقالات در انگلستان باز می‌شود و در ساعت ۲۳:۰۰ روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. همچنین بر اساس توافق باشگاه‌های لیگ برتری، هیچ یک از بازیکنانی که در ابتدای بازار با تیم جدیدی قرارداد امضا کنند، قادر به حضور در هفته بیست و یکم که در فاصله روزهای اول تا سوم ژانویه برگزار خواهد شد، نخواهند بود.

همچنین قرار شده است تا پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش از آغاز فصل ۲۰-۲۰۱۹ نیز همچون سال جاری، قبل از شروع لیگ در ماه آگوست بسته شود. گفتنی است جدایی فیلیپه کوتینیو از لیورپول و پیوستن ویرجیل فن دایک به این تیم، بزرگ‌ترین قراردادهای ژانویه گذشته لیگ برتر بودند.

برچسب‌ها: انگلیس انگلستان منچستریونایتد نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

198 کلاغ.پر1397/09/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi