خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,557

تراکتور، پرتماشاگرترین تیم لیگ هجدهم

تراکتور، پرتماشاگرترین تیم لیگ هجدهم
به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی عصر روز گذشته در ورزشگاه خانگی خود به مصاف سپیدرود رشت رفت و در حالی که می‌توانست خیلی زود کار تیم رشتی را تمام کند اما بدشانسی و البته درخشش دروازه‌بان حریف باعث شد هواداران تراکتور تا ثانیه های پایانی برای گل برتری منتظر بمانند؛ گلی که لی اروین در دقیقه ۹۳ وارد دروازه کوروش ملکی کرد.

نکته قابل توجه در مسابقه دیروز بدون تردید حضور حدود ۶۰ هزار هوادار مشتاق تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار تبریز بود. هوادارانی که تا سال گذشته برای حساس ترین مسابقات تیم هم رغبتی برای حضور در ورزشگاه نشان نمی دادند حالا با علاقه قلبی و عشق بی پایان به تراکتور برای دیدار با قعرنشین لیگ هم سکوهای زیادی را پر‌می کنند و همه را یاد سال اولی می‌اندازند که تیم شان به لیگ برتر بازگشته و با هدایت فراز کمالوند روزهای خوبی را سپری می‌کرد.

طرفداران تراکتورسازی از ابتدای فصل با واگذاری این تیم به بخش خصوصی و جذب نفرات مطرح تقریبا در همه بازی ها حضور حداکثری در یادگار داشتند و تیم خود را به پرتماشاگرترین تیم لیگ‌هجدهم در پایان هفته هجدهم تبدیل کرده اند. این در حالی است که تیم های پاینخت نشین تهرانی نتوانستند به این رکورد جالب در لیگ‌برتر امسال دست پیدا کنند. این رکورد درحالی خلق شده که تی‌تی ها در هفته دوم لیگ برتر از حضور در ورزشگاه و تماشای دیدار با سایپا محروم بودند اما در مسابقات بعدی برای تراکتور سنگ تمام گذاشتند.

تراکتوری ها دربازی هفته چهارم مقابل سایپا با رکورد ۶۵ هزار و ۱۶۵ نفر ، تقریبا جای خالی را درورزشگاه یادگار امام باقی نگذاشتند و تا امروز هیچ تیمی موفق نشده چنین شرایطی را در بازیهای خانگی خود تجربه کند.

در هفته ششم تراکتورسازی دربی تبریز را مقابل ماشین سازی تبریز با حضور حدود ۳۰ هزار هوادار پشت سر گذاشت و مقابل استقلال خوزستان این آمار به ۴۰ هزار نفر رسید. روز گذشته نیز حدود ۳۳ هزار نفر به یادگار رفتند تا تماشاگر دیدار تیم شان مقابل شاگردان علی کریمی باشند.

به همین خاطر از نظر حضور تماشاگران در ورزشگاه خانگی‌تراکتورسازی آمار فوق العاده برجای گذاشته که بعید است چنین رکوردی شکسته شود. از سوی دیگر طرفداران تراکتورسازی در شهرهای دیگر هم همیشه حضوری قابل تامل داشته اند که نشان می دهد تراکتور جایگاه خاصی در بین طرفداران این تیم دارد و شاید بتوان گفت که آنها به این تیم فراتر از یک باشگاه نگاه می کنند.

به نظر می رسد حضور بازیکنان مطرح در طول این فصل توانسته رضایت تماشگران را بدست بیاورد و این حضور آنها در ورزشگاه نشان می‌دهد تی تی ها هنوز به تیمشان امیدوارند.

موضوع مهم دیگر در این خصوص نگه داشته شدن احترام تیم های رقیب در هفته های گذشته توسط هواداران تراکتورسازی است. به عنوان نمونه در همین بازی دیروز در ورزشگاه یادگار علی کریمی که در اواخر دوران فوتبالش پیراهن تراکتور را برتن کرد از سوی هواداران این تیم بارها به عنوان سرمربی سپیدرود مورد تشویق قرار گرفت. همچنین چند هفته است در تبریز خبری از شعارهای عجیب نیست و حتما میدانید که حمایت جالب تراکتوری ها از حضور زنان در ورزشگاه ها در بازی دیروز نیز حسابی مورد توجه کاربران فضای مجازی در سراسر ایران قرار گرفته است.

برآیند اتفاقات روی سکوهای یادگار امام همه را یاد روزهای خوب هواداران تراکتورسازی خواهد انداخت و در این شرایط مربیان و بازیکنان سرخ های تبریز باید قدر فرصت موجود را بدانند و در این فضای حمایتی برای کسب نتایج ایده آل تلاش کنند.

برچسب‌ها: تراکتورسازی تراختور تماشاگران تماشاگران تراکتور هواداران تراکتورسازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 2

159 Buz Kurt1397/08/06

Buz Kurt: و اگه فدراسیون راحتش بزاره

8 آبان (12:25)


آاس.رم: یاشاسین تراخـتور این بهترین تیمه لیگ ایران هستش اگه به حواشی تن نده .

7 آبان (11:28)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi