خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

توصیه تاکتیکی پوگبا به مورینیو که جواب داد

توصیه تاکتیکی پوگبا به مورینیو که جواب داد
توصیه تاکتیکی پوگبا به مورینیو که جواب داد
نشریه میرر مدعی شد که بازگشت استثنایی یونایتدی ها مقابل نیوکاسل، با اتفاق جالبی در رختکن شروع شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در ده دقیقه اول بازی دو گل از نیوکاسل دریافت کردند و در آستانه شکست مقابل این تیم قرار داشتند ولی گل‌های خوان ماتا و مارسیال کار را به تساوی کشاند و گل دقیقه پایانی الکسیس سانچس، پیروزی را برای شاگردان مورینیو به ارمغان آورد.

اما نشریه میرر در ادعایی جالب، مدعی شد که مورینیو از پوگبا ، توصیه تاکتیکی خواسته تا نتیجه به نفع تیمش برگردد. پوگبا که بیشتر به خاطر توانایی‌هایش در حملات شناخته می‌شود، در این بازی بیشتر به عقب رفته بود و حتی گاهی به عنوان مدافع وسط نقش آفرینی می‌کرد. طبق ادعای سان، این تغییر پست با توصیه خود پوگبا به مورینیو بوده که در بین دو نیمه از سرمربی خواسته کمی عقب تر بازی کند.

مورینیو به صحبت های پوگبا گوش کرده و اسکات مک تومینای که برای کمک به دفاع، به عقب برمی‌گشت را بیرون کشید. نمانیا ماتیچ به پست دفاع وسط رفت و پل پوگبا جلوتر از خط دفاعی و عقب تر از مروان فلینی نقش آفرینی کرد. این تاکتیک جواب داد و پوگبا خیلی خوب از لایه های دفاعی توپ گیری می‌کرد و بازی سازی انجام می‌داد.

اما جالب تر از همه، بهتر شدن ارتباط مورینیو و پوگبا است. این دو در تمرینات یونایتد ، درگیری لفظی با یکدیگر پیدا کرده بودند و همه چیز اماده جدایی یکی از آنها بود ولی به نظر می‌رسد اوضاع یونایتد آرام تر از قبل پیگیری می‌شود.

مورینیو پس از این پیروزی گفته بود:" در بین دو نیمه، درهای قلبمان را باز کردیم و برای دو دقیقه راجع به تغییرات تاکتیکی صحبت کردیم. سپس 8 دقیقه راجع به دیگر چیزها حرف زدیم. فکر می‌کنم بازیکنان با آزادی بیشتری در نیمه دوم به میدان رفتند و نتیجه 3-2 را رقم زدند. عالی بود."

برچسب‌ها: پوگبا منچستریونایتد مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

145 ..آقای خاص..1397/07/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi