خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار افغانستان
اتحاد افغانستان
13
2,197

لیگ برتر افغانستان هرچند دیر اما آغاز شد

لیگ برتر افغانستان هرچند دیر اما آغاز شد
برگزاری این مسابقات تنها چند هفته به شروع آنها لغو گردیده بود. هر چند حکومت حاضر به پرداخت مصارف گردید، لیکن ریاست عمومی تربیت بدنی همکاری لازم در قسمت برگزاری مسابقات را نکرد، زیرا بودجه اختصاص داده شده باید از مجرای ریاست عمومی تربیت بدنی به مصرف می رسید.

اما در نهایت یکی از کاندیدان انتخابات ولسی جرگه حاضر به تقبل مصارف گردید و موبی گروپ هم که برگزار نشدن مسابقات را یک ضربه مهلک به خود می دانست، حاضر شد تا مسابقات هر چند با تقسیم اوقات فشرده، اما برگزار گردد.

اما سوال اساسی که از قبل از مسابقات مطرح می باشد این است که آیا می توان به همین منوال در فصل آینده و سال های بعد نیز ادامه داد. مدل فعلی هیچ پایداری ندارد و تنها لازم است که اسپانسر اصلی عقب نشینی کند. بهترین مدل، فروش تیم ها به سکتور خصوصی است. این مدل است که در تمام جهان رایج است. شرکت های متعدد هستند که طرفدار خریداری تیم ها می باشند، اما موبی گروپ و فدراسیون فوتبال باید روی قیمت گذاری تیم ها سخت گیری نکنند و بگذارند فوتبال افغانستان روند طبیعی خود را طی کند.

برچسب‌ها: فوتبال افغانستان لیگ برتر فدراسیون فوتبال افغانستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

271 لوکیتا1397/07/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi