خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

گل محمدی: بعد از امام رضا (ع)، امید مردم مشهد به پدیده است

گل محمدی: بعد از امام رضا (ع)، امید مردم مشهد به پدیده است
یحیی گل‌محمدی, سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی, اظهار داشت: شرایطی که داریم نرمال نیست و با توجه به مشکلاتی که داشتیم بدون تمرین و شاید با یکی, دو جلسه تمرینی می‌خواهیم با فولاد بازی کنیم. مقابل فولادی بازی داریم که مهره‌های خوبی دارد و در بازی آخرش را هم خوب بازی کرده است, مقابل تیمی باید بازی می‌کنیم که که انگیزه بسیار بالایی دارند و این باعث می‌شود ما بازی سختی مقابل آنها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایطی که داریم خدا و هواداران باید به ما کمک کنند تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم, چون خوب تمرین نکرده‌ایم و باید تا فردا منتظر باشیم و ببینم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. خیلی نمی‌توانم درباره مسائل فنی صحبت کنم و بیشتر بحث‌ها مسائل مالی باشگاه است که متاسفانه این مسائل خیلی دارد تیم را اذیت می‌کند. به مشکلات عجیب و غربیی بر خورده‌ایم اما امیدوارم فردا بتوانیم تمرکز داشته باشیم و حداقل بتوانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

یحیی گل‌محمدی راجع به اینکه پدیده برای بازی فردا مصدومی هم دارد یا خیر, گفت: یکی دو تا مصدوم داریم اما نمی‌توانم نام آنها را بگویم.

سرمربی پدیده راجع به خطر کسر 6 امتیاز از این تیم اشاره کرد: خیلی از جزئیاتش خبر ندارم اما یکی از مشکلات باشگاه همین موضوع است و نمی‌دانم چه راهکاری برای این کار دارد. من شخصاً نگران هواداران هستم چون این تیم عاشق و هوادار پیدا کرده است. فکر نمی‌کنم تا حالا سابقه داشته باشد تو بازی‌های پدیده 15-14 هزار هوادار به ورزشگاه بیایند و پدیده را تشویق کنند. من از مسئولین می‌خواهم که این هواداران را فراموش نکنند و این شور و امیدی که بین هواداران به وجود آماده را از دست ندهیم. حیف است که هرجا می‌رویم از این تیم حرف می‌زنند و به آن امید دارند. این امید را از مردم نگیریم اگر واقعاً به فکر مردم مشهد و هواداران هستیم. چون برای مردم مشهد دلخوشی‌‌ به جز فوتبال در این شهر وجود ندارد. بعد از امام رضا (ع) مردم امیدشان به تیم فوتبال ماست. البته باید دیگر برای نام باشگاه از «پدیده» هم استفاده نکنیم اما این تیم برای مشهد است و حیف است که این امید را از مردم این شهر بگیریم.

وی افزود: واقعاً نگران‌ مردم هستیم چون آنها به ما محبت دارند. آنها حتی پیشنهاد دادند که کمپینی را برای کمک‌های مالی تشکیل بدهند. این کار جز شرمندگی برای شخص من چیز دیگری ندارد. این مردم گناهی ندارند که فوتبال را دوست دارند. نباید اجازه بدهند که امیدشان به یاس تبدیل بشود. این کمترین کاری است که مسئولین باید انجام بدهند.تمام تلاش باید این باشه که امید زنده بماند, چون حیف است تیم که الان به این مرحله رسیده است به حال خود رها بشود. تیم الان در صدر جدول است و اینطور با ما برخورد می‌کنند, اگر تیم نهم یا دهم بودیم که فکر می‌کنم کوچکترین نگاه هم به ما نمی‌شد.

برچسب‌ها: گل محمدی امید مردم پدیده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

62 Realmadrid Iran1397/07/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi