خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,039

تلاش رسانه های مادرید برای اختلاف افکنی در بارسلونا

تلاش رسانه های مادرید برای اختلاف افکنی در بارسلونا
مطبوعات مادرید به حملات خود علیه بارسلونا ادامه میدهند . آنها میدانند که بارسا در افت است و از این وضعیت تیم سوء استفاده میکنند .

در برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو مدعی شدند که رابطه مسی و پیکه دچار مشکل شده است . در همین حال آ.اس صبح امروز اظهارات باورنکردنی ادواردو اندا در این برنامه تلویزیونی را پوشش داد . اوکی دیاریو نیز به اختلاف بین دو کاپیتان بارسلونا پرداخت .

ما نمیدانیم این صحبت ها باعث اتحاد بیشتر بازیکنان میشود یا نه . شاید این شایعه بتواند عملکرد بد تیم در بازی های اخیر را توضیح دهد اما یک چیز مانند روز روشن است : تقسیم کنید و تسخیر کنید ( اشاره به اختلاف افکنی و بهره برداری از آن ) . این فلسفه رقیب ابدی بارسلوناست .

بارسلونا در چنین وضعیتی چه باید کند ؟ نادیده بگیرد , به کار ادامه دهد و بازیکنان با یکدیگر ارتباط و تعامل بیشتری داشته باشند .

برچسب‌ها: ایرانی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 1

106 پرسپولیس فارسون1397/07/10

زنبور های سیاه: مبینن مادرید داره بد کار میکنه می خوان بارسا رو هم بلای مادرید سرش بیارن ولی بارسا باین شایعات تفرقه ایجاد نمی شه

11 مهر (20:35)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi