خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

اشنایدر: طارمی بازیکن فوق العاده ای است

اشنایدر: طارمی بازیکن فوق العاده ای است
اشنایدر بازیکن سرشناس فوتبال هلند می گوید طارمی مهاجم فوق العاده‌ای است.
در برنامه جمعه شب فوتبال ۱۲۰ محمدحسین میثاقی مجری برنامه ارتباطی تصویری با وسلی اشنایدر هافبک هلندی الغرافه قطر برقرار کرد. اشنایدر در این گفتگو از دوران بازی‌اش در تیم ملی هلند و تیم‎های باشگاهی اش مثل رئال‌مادرید و اینترمیلان صحبت کرد و وقتی میثاقی از او خواست تیم ۵ نفره مورد علاقه‌اش را از میان همبازیانش انتخاب کند، اتفاق جالبی افتاد. اشنایدر نفرات موردعلاقه‌اش را به این ترتیب انتخاب کرد: کاسیاس درون دروازه، راموس، مایکون و مارسلو در دفاع، آرین روبن در خط هافبک و مهدی طارمی در خط حمله! بعد از این انتخاب، میثاقی از او پرسید چرا در میان مهاجمان تراز اول جهان که با او همبازی بودند طارمی را انتخاب کرده است؟ اشنایدر در پاسخ مدعی شد که طارمی مهاجم فوق العاده‌ای است و مطمئن است او به زودی بازیکن بزرگی خواهد شد! میثاقی هم در پاسخی شیطنت‌آمیز گفت: «امیدوارم از انتخاب‌هایت پشیمان نشوی!»

برچسب‌ها: هلند اشنایدر طارمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

265 ɴιмα331397/07/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi