خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرلورکوزن
اتحاد بایرلورکوزن
51
431

لورکوزن2-4دورتموند؛کامبک 45 دقیقه‌ای با حسن ختام آلکاسر

لورکوزن2-4دورتموند؛کامبک 45 دقیقه‌ای با حسن ختام آلکاسر
زنبورها با درخشش سانچو، حکیمی، رویس و آلکاسر در 20 دقیقه بازی را برگرداندند!

بروسیا دورتموند کماکان بدون باخت باقی ماند و با یک بازی تماشایی در نیمه دوم به صدر جدول بوندس لیگا رفت.

مشخصات بازی
روز و تاریخ برگزاری: شنبه، 7 مهر 1397 (بیست و نهم سپتامبر 2018)

تورنمنت: بوندس لیگا | هفته ششم از فصل 2018/19

گلزنان: وایزر (9)، یوناتان تا (39)
برونو لارسن (65)، رویس (69)، آلکاسر (85، 94)

شرح بازی
بازی با سرعت بالایی آغاز شد. لورکوزن پرس را در دستور کار داشت و از همین رو سریعا توپ را به خط حمله انتقال می‌داد. دورتموند نیز از طریق ضدحمله به سرعت به دروازه حریف نزدیک می‌شد. لورکوزن برای چند دقیقه فشار را روی دروازه دورتموند افزایش داد. حاصل آن یک ارسال کرنر بود، ارسال کرنر با اشتباه زاگادو می‌توانست به گل لورکوزن تبدیل شود اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت تا کرنر دیگری نصیب میزبان شود.

لورکوزن روی حمله بعدی به گل رسید. دقیقه 9 حمله برق‌آسای شیرها از سمت چپ خط هجومی تیم با ارسال آلاریو به آن سوی خط حمله تیم همراه شد. وایزر از راه رسید و تک ضرب، شوتش را به گوشه دروازه دورتموند فرستاد.

دقیقه 11 بازی این بار دورتموند روی یک ضدحمله خطر ایجاد کرد، پولیشیچ در محوطه جریمه و در یک موقعیت خوب اقدام به شوت زنی کرد. ضربه او به دفع رادتسکی به کرنر رفت.

در ادامه نیمه دورتموند درصدد جبران برآمد اما پرس سنگین بازیکنان لورکوزن اجازه کار به میهمان نمی‌داد. در معدود موقعیت‌های دورتموند نیز بی دقتی در پاس‌های آخر منجر به از دست رفتن فرصت می‌شد. دقیقه 36 یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه نصیب دورتموند شد. رویس پشت توپ ایستاد و ضربه فنی اما کم قدرت او را رادتسکی در آخرین لحظه دفع کرد.

لورکوزن باز هم با یک ارسال به گل رسید. کرنر ارسالی در دقیقه 39 با سردرگمی و تعلل بازیکنان دورتموند در دفع توپ به یوناتان تا رسید، تا با یک بغل پا دروازه دورتموند را باز کرد.
نیمه دوم نیز به مانند نیمه اول با سرعت بالایی آغاز شد. دقیقه 48 حرکت ترکیبی رویس، فیلیپ و پولیشیچ باعث شد تا رویس در محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شود، اما ضربه رویس از بالای دروازه به بیرون رفت.

از دقیقه 50، لورکوزن ده دقیقه طوفانی را استارت زد. دقیقه 50 ضربه خطرناک برانت را بورکی به کرنر فرستاد. تنها سه دقیقه بعد روی ضدحمله‌ای دیگر تیر دروازه دورتموند به لرزه درآمد. دقیقه 57 نیز هاورتز یک موقعیت عالی در محوطه دورتموند را از دست داد تا شیرها پایان بازی در حسرت این 10 دقیقه باشند.

دقیقه 62 برونو لارسن روی پاس عمقی رویس صاحب موقعیت خوبی شد، ضربه او را رادتسکی برگشت داد.

دقیقه 65 نقطه شروع کامبک دورتموند بود.

هجوم دورتموند با سانتر عالی اشرف حکیمی روی پای رویس همراه شد، ضربه رویس را رادتسکی دفع کرد تا روی ریباند برونو لارسن دروازه را باز کند.

دقیقه 69 ضدحمله دورتموند با حضور سانچوی تازه وارد گل تساوی را به ارمغان آورد. پاس‌کاری‌های سانچو و رویس توپ را تا محوطه برد، در نهایت کات بک سانچو و یک بغل پای تک ضرب از رویس دروازه رادتسکی را برای بار دوم باز کرد.
دقیقه 85 آلکاسر هم گلزنی کرد تا تعویض‌های فاوره همه طلایی باشند. پاس‌کاری فوق‌العاده بازیکنان دورتموند پشت محوطه لورکوزن و در نهایت سانتر عالی حکیمی باعث شد تا آلکاسر با یک نوک پا دروازه لورکوزن را باز کند.

این پایان کار نبود. دقیقه پایانی بازی (94) یک کرنر برای لورکوزن به دست آمد. رادتسکی نیز دروازه را ترک کرد و به محوطه دورتموند آمد تا دروازه خالی بماند. ضدحمله دورتموند با پاس عالی سانچو به آلکاسر مقابل دروازه خالی تبدیل به گل چهارم شد.

دورتموند با این کامبک فوق‌العاده به صدر جدول بوندس لیگا رفت.

برچسب‌ها: بروسیا دورتموند بایر 04 لورکوزن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

148 بایر‌ لورکوزن1397/07/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi