خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

جشنواره گل در تبریز! رونمایی از یک تیم 6 تایی شده ی دیگر!!

جشنواره گل در تبریز! رونمایی از یک تیم 6 تایی شده ی دیگر!!
کولاک تراکتور...
تمام مدعیان لیگ امسال را فراموش کنید!!!
اگر میخواهید این فصل فوتبال ببینید بازی های تراکتور و سپاهان مقابل حریفانشان را تماشا کنید!
قاطع ترین پیروزی این فصل لیگ برتر!! اولین پوکر لیگ توسط بازیکن سابق آرسنال.
دیشب استقلال خوزستان که برای کسب یک امتیاز به تبریز رفته بود، در 20 دقیقه ابتدایی به خوبی عناصر هجومی تراکتور را کنترل کرد اما در همین دقیقه علی عبدالله زاده با شوتی از راه دور دروازه این تیم را باز کرد. 15 دقیقه بعد نوبت آنتونی استوکس بود که گلزنی کند، این مهاجم ایرلندی گل اولش را از روی نقطه پنالتی زد و در ادامه نیمه نخست یک گل دیگر هم با پاس گل دانیال اسماعیلی فر به ثمر رساند تا نتیجه 3 بر صفر شود.
در آغاز نیمه دوم، شاگردان یزدی بازی را در دست گرفتند تا یکی از گل ها را جبران کنند اما آن طرف تراکتوری ها با کنترل بسیار خوب بازی اجازه موقعیت سازی به حریف را نمی دادند. ورود ایوب کلانتری و یونس دلفی به عملکرد هجومی خوزستانی ها یاری رساند ولی این تیم تراکتور بود که طرفدارنشان با حضور بیش از 50 هزار نفری شان و گل های متوالی تیمشان سکوهای استادیوم را منفجر می کردند. بمب افکن تراکتور یعنی آنتونی استوکس بعد از دریافت پاس از حاج صفی گل چهارم تراکتور را با دریبلی زیبا و رونالدینیویی به ثمر رساند که در ادامه این روند گل پنجم هم که باید گل میشد اما دروازه بان مانع آن شد و چند ثانیه دیرتر این گل به ثمر رسید چرا که توپ برخورد اتفاقی بین دروازه بان و استوکس داشت که این حرکت زمینه ساز گل پنجم که استحقاق گل شدن را داشت در نهایت گل شد. در حالی که تصور بر این بود که بازی پایان یافته و خوزستانی ها نا امید بازی را دنبال میکردند، اشکان دژاگه توپ برگشتی که از شوت احسان پهلوان که بعد از برخورد با تیرک دروازه به او رسیده بود را در ریباند تبدیل به گل کرد تا پای او نیز در این فصل به گل زنی باز شود.
بدون شک عملکرد تراکتور در فاز دفاعی و بخصوص در دو بازی اخیر مقابل پدیده صدرنشین و استقلال خوزستانی که مقابل پرسپولیس دروازه خود را بسته نگه داشته و بارها تیمهای حریف را توسط وحید خشتان و یونس دلفی به زحمت انداخته بود قابل ستایش است. محسن فروزان با ثبت چهارمین کلین شیت فصل شادی گرگ های آزربایجان را دوچندان کرد.
این پیروزی زنگ خطر را برای سایر مدعیان به صدا درآورد... چیزی که مشاهده کردیم از بازی دیشب تراکتور، معمولا فقط در بازیهای تیم های بزرگی چون بارسلونا، رئال، بایرن و منچسترسیتی میدیدیم. میل به گلزنی در طول 90 دقیقه، و کنترل حریفان برای عدم موفقیت در امر گلزنی!

برچسب‌ها: تراکتورسازی تبریز استقلال خوزستان ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

37 0

338 Tiraхtur1397/07/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi