خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,754

گالیانی:حضوردرمونزا،خیانت به میلان نیست زیرااول دراینجابودم!

گالیانی:حضوردرمونزا،خیانت به میلان نیست زیرااول دراینجابودم!
آدریانو گالیانی معتقد است حضورش در مونزا، خیانت به میلان نیست زیرا او در مونزا کارش را آغاز کرده و 31 سال به طور قرضی در میلان حضور داشته است.

طرفداری - سیلویو برلوسکو نی و آدریانو گالیانی با خرید کامل سهام باشگاه مونزا در سری سی ایتالیا، به فوتبال بازگشتند. گالیانی بین سال های 1986 تا 2017، مدیرعامل میلان بود اما مرد 74 ساله متولد مونزا است و زمانی بخشی از سهام این باشگاه را در دست داشت. به گزارش فوتبال ایتالیا، وی در مورد حضور در باشگاه مونزا گفت:

به لطف سیلویو برلوسکو نی به تیم محبوب و تیم شهرم برگشتم. در سپتامبر 1975، به لطف اورلیو کاتزانیگا سهامدار این باشگاه بودم. گروه خوبی بودیم. مونزا تمام زندگی مرا شکل داد. من در اول نوامبر 1979 برلوسکو نی را ملاقات کردم. مرا به شما دعوت کرد و یک خواسته اقتصادی از من داشت. به او قول دادم آن را انجام می دهم اما به یک شرط و آن این بود که بازی های مونزا را در خانه و خارج از خانه دنبال کنم. او طوری به من نگاه کرد که انگار دیوانه ام و بعد قبول کرد. تا 31 دسامبر 1985 طی 10 سال در مونزا بودم.
آنجا بود که از مونزا استعفا دادم و در فوریه 1986 با برلوسکو نی به میلان رفتیم و تا آوریل 2017 و فروش باشگاه، آنجا بودیم. روز صعود مونزا از سری دی به سری سی به سراعت با نیکولا کولومبو تماس گرفتم. حضور در مونزا باعث نمی شود به میلان خیانت کنم زیرا من کارم را در مونزا آغاز کردم و 31 سال به طور قرضی در میلان حضور داشتم. زندگی من بدون برلوسکو نی متفاوت می شد و قطعا کمتر دلپذیر بود.

برچسب‌ها: آدریانو گالیانی مونزا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

132 Foolad F.c1397/07/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi